خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قسطی گوشی آیفون دستت بگیر

رپورتاژ آگهی

اگر از عاشقان گوشی آیفون هستید و تا به حال نتوانستید گوشی آیفون بخرید، در این مقاله می‌خواهیم شما را با روش خرید قسطی آیفون آشنا کنیم. قیمت گوشی‌های آیفون بین ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومن است. حتی قیمت بعضی از گوشی‌های آیفون به ۱۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد. اما لازم نیست نگران هزینه بالای گوشی‌ها باشید، با روش خرید آیفون قسطی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن صاحب آیفون شوید. در ادامه، شرایط و نکات خرید قسطی موبایل اپل را توضیح می‌دهیم.

مزیت‌های خرید آیفون قسطی

مهم‌ترین مزیت خرید آیفون قسطی، افزایش قدرت خرید و قدرت انتخاب شما است. شما با ثبت‌نام در سایت‌های خرید اقساطی و دریافت اعتبار می‌توانید انواع گوشی آیفون از مدل‌های آیفون ۱۱ تا آیفون ۱۴ را خریداری کنید و هزینه‌ آن را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنید. با این کار، لازم نیست برای جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی اپل از دوستان و آشنایان پول قرض کنید یا پولتان را از چند ماه قبل پس‌انداز کنید. بنابراین، با خرید اقساطی آیفون می‌توانید صاحب پیشرفته‌ترین گوشی‌های اپل شوید و از دوربین فوق‌العاده و فناوری‌های مختلف آن لذت ببرید. به‌علاوه، خرید اقساطی آیفون از سایت‌های خرید اعتباری به ضامن احتیاجی ندارد.

شرایط خرید آیفون قسطی

برای خرید آیفون قسطی باید بهترین سایت‌های خرید اقساطی ایران را شناسایی و بررسی کنید. بعد از ارزیابی شرایط خرید اعتباری، در یکی از سایت‌ها ثبت‌نام کرده و اطلاعات خودتان را وارد کنید. بیشتر سایت‌های خرید قسطی اعتبار بانکی شما را بررسی می‌کنند، بنابراین قبل از ثبت‌نام، قسط‌های عقب‌مانده را پرداخت کنید. 

مدارک لازم برای خرید اقساطی آیفون مدارک شناسایی شما مثل شناسنامه و کارت ملی و چک صیادی هستند. چک صیادی مدرک ضمانت شما است و با آن می‌توانید خرید اعتباری را شروع کنید. 

در نهایت، اعتبار خرید ایفون قسطی به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید انواع مدل‌های آیفون را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کنید. با استفاده از اعتبار خرید قسطی، هزینه آیفون موردعلاقه‌تان را پرداخت کنید و گوشی جدیدتان را خیلی زود تحویل بگیرید. در ادامه، برای اینکه به شما در خرید اقساطی آیفون کمک کنیم، جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل آیفون را بررسی می‌کنیم.

خرید آیفون ۱۴ قسطی

یکی از بهترین مدل‌های آیفون سری ۱۴ آن است. این گوشی امکانات کاملی دارد و با خرید آن می‌توانید دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های مختلف لذت ببرید. با استفاده از این گوشی می‌توانید در زیر آب، عکاسی و فیلم‌برداری کنید. 

همچنین، گوشی آیفون ۱۴ گواهی IP68 دارد و می‌توانید آن را تا عمق ۶ متر و به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب نگه دارید. این گوشی ۳ سنسور ۴۸ مگاپیکلسی اصلی، ۱۲ مگاپیکلسی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو زوم دارد. اگر عاشق عکاسی هستید، خرید آیفون قسطی مدل ۱۴ بهترین انتخاب است. با استفاده از این گوشی می‌توانید عکس‌هایی جذاب با کنتراست بالا بگیرید. نکته مهم این است که عکس‌های پرتره هم با سنسور اصلی گرفته می‌شوند، به همین دلیل کیفیت بالایی دارند. 

پردازنده گوشی آیفون ۱۴ از نوع A16 Bionic است و از جمله بهترین تراشه‌های گوشی در دنیا است. با وجود این تراشه قدرتمند، شما می‌توانید انواع بازی‌ها و فیلم‌های سنگین را در گوشی اجرا کنید. آیفون ۱۴ پرومکس ۴ نسخه مختلف دارد و از حافظه رم ۶ گیگابایت استفاده می‌کند. آخرین نکته اینکه رابط کاربری گوشی iOS 16 است و تغییر خاصی نسبت به گوشی‌های قبلی نداشته است.

خرید آیفون ۱۳ قسطی

آیفون ۱۳ از جمله گوشی‌های محبوب اپل است و طرفدار زیادی بین کاربرها دارد. اگر می‌خواهید آیفون ۱۳ قسطی بخرید، بهتر است بدانید که این گوشی در ۴ مدل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس در بازار وجود دارد. آیفون ۱۳ مینی یک گوشی جمع‌وجور است و رنگ‌های مختلفی دارد. صورتی، آبی، مشکی، سفید و قرمز رنگ‌های متنوع این گوشی هستند.

شما می‌توانید آیفون ۱۳ را در ۳ نسخه متفاوت ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید. آیفون ۱۳ و ۱۳ پرومکس از نظر ظاهری هستند. هر دو گوشی بدنه شیشه‌ای مات، لبه‌های تخت و ماژول دوربین دارند. لبه‌های گوشی ضد زنگ هستند و نسبت به قبل قطورتر شده‌اند. نکته مهم این است که گوشی آیفون ۱۳ پرومکس سنگین‌تر از آیفون ۱۲ است و ۲۴۰ گرم وزن دارد. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، آبی و خاکستری فروخته می‌شود.

خرید آیفون ۱۲ قسطی

قیمت آیفون ۱۲ کمتر از مدل‌های آیفون ۱۳ است، ولی با گذشت ۲ سال از رونمایی هنوز جذابیت‌های خودش را دارد. اگر هدفتان از خرید آیفون قسطی، خرید موبایلی با قیمت ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است، گوشی آیفون ۱۲ انتخاب مناسبی است. مدل‌های این گوشی آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، پرو و پرومکس هستند. 

خبر خوب اینکه همه این گوشی‌ها از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند و نمایشگر Super Retina XDR دارند. مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ در اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند. مثلاً، آیفون ۱۲ مینی نمایشگر ۵.۴ اینچی دارد. ولی نمایشگر آیفون ۱۲ معمولی ۶.۱ اینچی است. 

برای بعضی از خریداران آیفون قسطی، رنگ گوشی اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم جزو این دسته هستید، بهتر است بدانید که گوشی‌های ایفون ۱۲ مینی در رنگ‌های نقره‌ای، نوک‌مدادی، طلایی و آبی فروخته می‌شوند. بعضی از خریداران آیفون قسطی نگران آنتن‌دهی آن هستند. بهتر است بدانید که قاب پشتی آیفون ۱۲ از شیشه ساخته شده است و مشکل آنتن‌دهی ندارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم باتری پشتیبانی می‌کند. 

همچنین، آیفون ۱۲ را می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری آب بگذارید. اگر عاشق عکاسی داخل آب و تولید ویدئوهای جذاب هستید، حتما با استفاده از اعتبار اقسطی، آیفون ۱۲ بخرید. در نهایت اینکه روی آیفون ۱۲ یک کاور مخصوص وجود دارد. این کاور از بخش‌های مختلف موبایل محافظت می‌کند و مانع از خط و خش می‌شود.

تا آخر سال گوشی اپل بخر

در این مقاله، روش خرید قسطی برای خرید گوشی موبایل آیفون را معرفی کردیم و مدل‌های مختلف آیفون را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید تا آخر سال ۱۴۰۲ صاحب جدیدترین مدل گوشی موبایل اپل شوید، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی و دریافت اعتبار، خیلی زود گوشی موردعلاقه‌تان را تهیه کنید. 

سوالات متداول

آیا برای خرید آیفون قسطی به ضامن احتیاج دارم؟

خیر برای خرید اقساطی آیفون به ضامن احتیاج ندارید.

ارزان‌ترین مدل آیفون چیست؟

در حال حاضر، گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۱ قیمت کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

محبوب‌ترین گوشی آیفون قسطی چیست؟

گوشی اپل iPhone 13 نسبت به بقیه مدل‌های آیفون قیمت معقول‌تر و متقاضی بیشتری دارد.

مدارک لازم برای خرید گوشی آیفون قسطی چیست؟

برای خرید اقساطی آیفون تنها به چک صیادی احتیاج دارید. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا