خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای ادمین‌های کانال‌های منتسب به اصولگرایان

مالک شریعتی، نماینده‌ی اصولگرای مجلس، از برخورد با امین‌های تعدادی از کانال‌های تلگرامی غیررسمی که به جریان اصولگرا منسوب است استقبال کرده است.

مالک شریعتی، چهارشنبه شب، با به اشتراک گذاشتن خبر یک کانال تلگرامی که مدعی بازداشت این ادمین‌ها شده بود، نوشت:
«ضمن تشکر از اقدام قاطع حفاظت سپاه، امیدوارم بزودی گزارش اسامی افراد عامل و خصوصا آمر این حلقه خطرناک، سوابق فعالیت‌ها و عناصر حامی‌شان در مراکز مهم دارای دسترسی به اطلاعات حساس که میکروب اختلاف در کشور را بویژه میان مسئولان پخش می‌کردند، برای مردم شفاف و برای دیگران مایه عبرت شود».

کانال مورد اشاره‌ی مالک شریعتی که تصویر آن را به اشتراک گذاشته، نوشته بود:

«الله اکبر / جعبه سیاه تلگرام کشف شد. ادمین‌های کانال‌های نيمه محرمانه، سرائر و سایه نويس به اتهام تشویش اذهان عمومی و انتشار اسناد طبقه بندی شده، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند. ادمین های این کانال‌ها در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند. آنان درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند».

کنایه‌ی جلیل محبی

حسین قاسمی، فرماندار اسبق شیراز و تحلیلگر مسائل امنیتی هم چند روز پیش در کانال تلگرامی خود در واکنش به برخی ادعاها در این کانال‌ها نوشته بود:

«کانال مشکوک پارانویید که اخیرا از سایه نویس به پارانویید تغییر نام داده، در راستای بدنام سازی اقدام به انتشار برخی مطالب کانال اینجانب می کند.استفاده از عنوان جعلی «کارشناس ارشد حوزه نفوذ سازمان اط. سپاه»! برای من کذب و شیطنت است.هدایت گر این کانال شبکه شیطان است. کشف و بر خورد با گردانندگان و هدایت کنندگان کانال های به ظاهر بی هویت مانند ضدشبنامه، سایه نویس، پارانویید، نیمه محرمانه ،سرائر و….توسط دستگاههای اطلاعاتی و قضایی چرا مغفول مانده است؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا