خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انواع وسایل بازی در شهر رویاها اصفهان

چه تصویری از شهر‌های اصفهان، تبریز، مشهد در ذهنتان دارید. اصفهان را با کاشی‌های آبی‌رنگ به یاد می‌آورید؟ بخشی از تصویر هر شهر به پارک‌ها و شهربازی‌های آن شهر تعلق دارد. در این نوشته درباره شهر رویاها اصفهان، پارک آبی تبریز و پارک ساحلی آفتاب صحبت می‌کنیم. در شهر رویاها اصفهان سوار کارتینگ می‌شویم. در پارک آبی تبریز در سرسره چاله فضایی شنا می‌کنیم. در پارک ساحلی آفتاب در ساحل دراز می‌کشیم. با ما تا پایان نوشته همراه باشید؛ در پایان نوشته آدرنالین خونتان تا بی‌نهایت بالا می‌رود.

شهر رویاها اصفهان

شهر رویاها بزرگ‌ترین شهربازی در اصفهان است؛ با وجود تنوع بالای وسایل بازی برای کودکان و بزرگسالان یک مقصد هیجان‌انگیز برای گردش خانوادگی است. قطعا در شهر رویاها اصفهان خسته نمی‌شوید؛ یک روز سرگرم‌کننده را کنار خانواده تجربه می‌کنید. یکی از ویژگی‌های خوب شهر رویاها اصفهان استاندارد بالا وسایل بازی است. این شهربازی در سال 1388 توسط یک شرکت چینی ساخته شد. اگر شما نیز مانند من هیجان دارید؛ پس با شهربازی رویاها بیشتر آشنا شویم.

نقشه راه شهر رویاها

شهربازی رویاها اصفهان فاصله طولانی با مرکزشهر دارد. نشانی دقیق شهر رویاها اصفهان از روی نقشه شهر، مسیر بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، جنب میدان تره و بار است. متاسفانه به دلیل فاصله طولانی شهر رویاها با مرکز شهر امکان دسترسی به این شهربازی با وسایل حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد. برای دسترسی به شهر رویاها اصفهان باید با ماشین شخصی یا تاکسی اینترنتی بروید.

وسایل بازی شهر رویاها

در شهربازی رویاها اصفهان انواع متنوعی وسایل بازی برای سنین مختلف وجود دارد. بخش‌های مختلف این شهربازی شامل: فضای روباز، کارتینگ، بخش سینمایی است. قطعا در شهر بازی رویاها وسیله بازی موردعلاقه خودتان را پیدا می‌کنید؛ یک روز هیجان‌انگیز را کنار خانواده و دوستانتان می­گذرانید. آماده‌اید که در شهر واژگون، فیلم ترسناک تماشا کنید؟

_ فضای روباز شهربازی

در فضای روباز شهر رویاها اصفهان انواع وسایل بازی برای سنین مختلف وجود دارد. محبوب ترین بخش در فضای باز شهر رویاها اصفهان پارک آبی است. آماده آب‌بازی هستید؟ پارک آبی در دسته وسایل بازی قرار می‌گیرد که همه افراد با سنین مختلف مجاز به استفاده از آن هستند. این بخش با چندین تفنگ آب‌پاش، پمپ خودکار در دوطبقه ساخته شده است. قبل از شروع بازی فراموش نکنید که جلیقه ضد آب استفاده کنید. آماده‌اید هیجان خونتان را تا بی‌نهایت بالا ببرید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا وسایل بازی مهیج را در شهر رویاها اصفهان به شما معرفی کنیم.

  • ترن معلق

یکی از پرطرف‌دارترین بازی‌ها در شهر رویاها اصفهان ترن معلق است. در این بازی مهیج در یک مسیر مارپیچ سوار ترن معلق می‌شوید؛ تصویر معلق شهر رویاها اصفهان را از بالا می‌بینید.

  • کرم کوچولو

این بازی که مخصوص کودکان بین چهارتا 12 است. بازی کرم کوچولو در مسیر مشخص ریلی حرکت می‌کند که شبیه به یک کرم است.این بازی استاندارهای لازم را برای بازی کودکان دارد.

_ کارتینگ

اگر طرف‌دار رانندگی با سرعت بالا هستید، تجربه کارتینگ را در شهر رویاها اصفهان از دست ندهید. در کارتینگ شهر رویاها اصفهان در یک رقابت دوستانه در پنج دقیقه با همسفرانتان رقابت کنید.

_ بخش سینمایی

بخش سینمایی شهر رویاها اصفهان قسمت‌های مختلفی از جمله: شهر واژگون‌ها، دنیای زیرآب، سفر به فضا را دارد. در شهر واژگون‌ها عینک‌های مخصوص را می‌زنید، وارد دنیای ترسناک دایناسورها می‌شوید.

امکانات رفاهی شهربازی

شهر رویاها اصفهان یک رستوران و چندین کافه با منوی خوشمزه دارد. بعد از یک روز هیجان‌انگیز و استرس‌زا خودتان را مهمان غذاهای رستوران شهر رویاها اصفهان کنید. همچنین فود استرین اولین مجموعه غذایی خیابانی در اصفهان در شهر رویاها اصفهان قرار دارد.

هزینه و ساعت کاری

هزینه ورود به شهر رویاها اصفهان به ازای هر نفر 8000 تومان محاسبه می‌شود. برای استفاده از وسایل بازی شهر رویاها اصفهان باید” رویا کارت” را از باجه فروش بلیط بخرید. هزینه هر وسیله بازی در این شهربازی بین 25000 تا 700000 تومان است.

پارک آبی تبریز

پارک آبی تبریز با فضای رنگارنگ و مفرح آماده خدمت‌رسانی به مسافران در سانس‌های مختلف روز است. این پارک به‌عنوان اولین پارک آبی زیر زمینی در کشور شناخته می شود. پارک آبی تبریز در شهرک یاغچیان، جنب پارک اوشاخلار باغچاسی قرار دارد؛ برای دسترسی به این پارک آبی از تاکسی اینترنتی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. پارک آبی تبریز مهیج ترین وسایل بازی را در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار می‌دهد. در این پارک آبی سوار تیوپ شوید؛ از رودخانه عبور کنید. در سرسره چاله فضایی با سرعت تند آب وارد چاله شوید؛ در چاله شنا کنید.

قوانین پارک آبی

ورود افراد با شرایط زیر به پارک آبی تبریز ممنوع است.

_ کسانی که دارو خواب‌آور استفاده می‌کنتد؛

_ کسانی که به‌تازگی عمل جراحی داشته‌اند.

یادتان باشد که برای دسترسی به لیست کامل افراد ممنوع، به سایت پارک آبی تبریز مراجعه کنید.

پارک ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب دومین پارک سرپوشیده در مشهد است. این پارک در منطقه سپاد مشهد قرار دارد. یکی از ویژگی‌های خوب پارک ساحلی آفتاب امکان استفاده هم‌زمان برای آقایان و خانم‌ها است. در بام این پارک، استخر مجزا برای استفاده خانم ها و آقایان قرار دارد. از دیگر امکانات پارک ساحلی آفتاب می توانیم به سالن بدنسازی، استخر نمک دریایی، جکوزی و چای‌خانه اشاره کنیم.

تجربه سفر مهیج

تجربه ترن هوایی در شهر رویاها اصفهان، شناکردن در پارک آبی تبریز و پارک ساحلی آفتاب متفاوت است. در سفر به شهرهای اصفهان، تبریز و مشهد فرصت هیجان در این مکان‌های تفریحی را از دست ندهید. یادتان باشد که قبل از شروع سفر هتل را از پلتفرم علی‌بابا رزرو کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا