خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو لیست صدای ملت: کشور را با میانه‌روی می‌توان اداره کرد

محمد هاشمی بهرمانی (رفسنجانی)، کاندیدای جریان میانه‌روها در تهران (عضو لیست صدای ملت) با تاکید بر اینکه نمی‌توان بدون در نظر گرفتن میانه‌روی کشور را اداره کرد، گفت: در صورتی که بدون اتکا به آرا مردم مجلسی شکل بگیرد نمایندگان آن وکیل الدوله خواهند بود و به جای آنکه وکیل مردم باشند، وکیل رئیس جمهور هستند.

آقای هاشمی در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: در صورت حضور در مجلس تلاش خواهیم کرد که نظر و برنامه‌ای که مردم خواهان آن هستند را محقق کنیم و به دنبال آن هستیم که زبان گویای مردم باشیم. مجلسی می‌تواند صدای مردم را منعکس کند که مجلسی مردمی باشد نه مجلس دولتی.

او در ادامه افزود: کشورهایی موفق‌تر هستند که ارج نهادن به نظرات مردم در آنها جدی‌تر باشد. در لیست صدای ملت امیدوار هستیم که در صورتی پیروزی در انتخابات بتوانیم افرادی بیشتری را با این دیدگاه همراه کنیم تا بتوانیم با اتکا به نظر و دیدگاه مردم خواسته‌های آنها را محقق کنیم.

این کاندیدای جریان میانه‌روها در انتخابات مجلس گفت: در صورتی که بدون اتکا به آرا مردم مجلسی شکل بگیرد، نمایندگان آن وکیل الدوله خواهند بود و به جای آنکه وکیل مردم باشند وکیل رئیس جمهور خواهند بود.

هاشمی درباره‌ی رابطه‌ی میان مردم و نمایندگان مجلس گفت: اگر مردم پس از رای به نمایندگان پیگیر مطالبات خود باشند و پشتیبانی از نمایندگان خود را ادامه دهند می‌توان مسائل بسیاری از جمله مشکلات نظام سلامت را که در دولت فعلی بیش از گذشته شده است به تدریج حل کرد. همراهی نمایندگان با مردم باید پس از انتخابات هم استمرار داشته باشد و برای مثال در دفتر یک نماینده می‌باید همیشه به روی مردم باز باشد.

او با اشاره به وظایف قانونی نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس می‌باید در دو بخش وظیفه‌ی خود را به درستی و به طور کامل انجام دهند، نخست بررسی و تصویب قوانین و وظیفه‌ی دیگر نظارت بر قوه مجریه و سایر نهادهایی که باید به مردم خدمات بدهند.

محمد هاشمی بهرمانی (رفسنجانی) با اشاره به مشی میانه‌رو و اعتدالی مرحوم آیت الله هاشمی گفت: آقای هاشمی مردی بزرگ و بی نظیر در تاریخ ایران است که مشی او همواره میانه‌روی و اعتدال بود. او بنا بر دستور قرآن نه افراط و نه تفریط داشت. این مهم به ویژه در مملکت‌داری حائز اهمیت است. کشور را جز با اعتدال و میانه‌روی نمی‌توان اداره‌ کرد. اگر در هر جامعه‌ای اعتدال نباشد از درون آن داعش، القاعده و طالبان در می‌آید. امیدوارم مشی میانه‌روی این بزرگمرد تاریخ ایران مورد توجه همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. میانه رو تون رو دیدیم، اصلاحات چی رو دیدیم، اصولی ها رو دیدیم همه تون رو دیدیم. همون موقع هم که رای میدادم اشتباه کردم. سر و ته یه کرباس هستید

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا