خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بروکر آرون گروپس [آشنایی با ویژگی های (راه های پشتیبانی و نماد داوجونز) “AronGroups”]

رپورتاژ آگهی

بروکر آرون گروپس چیست؟ [آشنایی با راه های پشتیبانی و نماد داوجونز در «AronGroups»] 

بروکر آرون گروپس (Aron Groups) در مقایسه با بروکرهای آلپاری، لایت فارکس و … به نسبت جدیدتر است و به عنوان یک کارگزاری مدرن شناخته می شود. این بروکر در سال 2020 شروع به فعالیت کرد و سابقه اندکی در بازار فارکس دارد. بروکر آرون گروپس از نمادهای معاملاتی متنوعی برخوردار است و از روش های واریز و برداشت مختلفی پشتیبانی می کند. اگر شما هم کنجکاو هستید تا با “بروکر آرون گروپس” و خدمات جذاب آن آشنا شوید پس با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

بروکر آرون گروپس امکان معامله نماد های فارکس با ارز تومان را فراهم کرده است.

این روز ها در بازار فارکس، بروکرهای متعددی فعالیت می کنند که شاید هنوز هیچ معامله گری از وجود آن ها خبر نداشته باشد! اما آرون گروپس یک بروکر نام آشنا در میان معامله گران ایرانی است که موفق شده جای خود را در میان تریدر های فارکس باز کند. این بروکر در سال 2020 و در کشور سنت وینسنت و گرنادین ها شروع به فعالیت کرد. جالب است بدانید این بروکر یکی از اولین بروکر هایی است که نمادهای معاملاتی بسیار خاص مانند $ به تومان، طلا/سکه آرون، € به تومان و … را عرضه می کند. در ادامه، به بررسی بروکر آرون گروپس و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم.  

ویژگی های Aron Groupsمشخصات
نام بروکر(آرون گروپس Aron Groups)
تلگرام آرون گروپستلگرام آرون گروپس
سال تاسیس2020/1398
رگوله های اصلیFSA
دفتر مرکزیسنت وینسنت Saint Vincent
حداقل واریزی1$
حداقل لات معامله0.01
حداکثر لوریج1:1000
پلتفرمهای معاملاتیMT5
نمادهای معاملاتیبیش از 1000
شارژ و برداشتریالی، تاپ چنج، پرفکت مانی، کریپتو و تتر
موبایل تریدینگدارد
حساب اسلامیدارد

 آیا آرون گروپس از رگوله معتبر برخوردار است؟! بررسی رگوله های ارون گروپس

امنیت سرمایه گذاری در انتخاب بروکر حرف اول را می زند که البته آرون گروپس هم از این قاعده مستثنی نیست. رگوله آرون گروپس، FSA [نهاد نظارتی امور مالی سنت وینسنت] است؛ این نهاد جزو رگوله های برتر بازار نیست، اما از اعتبار کافی برخوردار می باشد. در کل، با توجه به خدمات مناسب و همچنین رگوله FSA، می توان گفت که آرون گروپس معتبر است و تا به امروز مشکلی برای سرمایه گذاران آن به وجود نیامده است.

رگوله بروکر آرون گروپس

آرون گروپس در کشور سنت وینسنت و گرنادین ها تاسیس شده و رگوله این کشور را دریافت کرده است.

آیا امکان معامله نماد داو جونز در بروکر آرون گروپس وجود دارد؟ شرایط معامله نماد Dow Jones در آرون گروپس

داوجونز [DJIUSD/DJIA] یکی از محبوب ترین نمادهای معاملاتی بازار است که به طور گسترده توسط افراد فعال در بازار فارکس، مورد معامله قرار می گیرد. خوشبختانه بروکر آرون گروپس این نماد را در لیست مارکت خود قرار داده و تمامی تریدرها می توانند با استفاده از آرون گروپس، به معامله نماد محبوب DJIUSD بپردازند. در ادامه شرایط معاملاتی نماد داوجونز در آرون گروپس را در جدول زیر بررسی کرده ایم.

معامله نماد Dow Jones در آرون گروپسمشخصات
نماد داوجونز در ارون گروپسDJIUSD (Dow Jones Industrial Average 30 Index)
تعداد روز بدون سواپ10 روز
حداکثر لات معامله5
حداقل لات معامله0.01
حداکثر اهرم1:1000 حساب نانو
نرخ بهره شبانه1.88$
میانگین اسپرد50
نوع قراردادCFD

بررسی بروکر آرون گروپس از نظر پشتیبانی – نحوه ارتباط با پشتیبانی بروکر آرون گروپس:

یکی از مواردی که هر معامله گر به دفعات با آن سرو کار دارد، پشتیبانی بروکر می باشد. بروکر آرون گروپس در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی به معامله گران، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. ارائه پشتیبانی فارسی و انگلیسی، پاسخگویی به موقع و راه های ارتباطی متنوع از مزایای پشتیبانی بروکر «Aron Groups» می باشد. پشتیبانی آرون گروپس بسیار قوی و دائما در دسترس است. ساعت کاری پشتیبانی آرون گروپس بصورت 24 ساعته و در تمام روزهای سال می باشد. روش های ارتباط با پشتیبانی آرون گروپس:

  • تماس تلفنی؛
  • ایمیل؛
  • چت زنده؛
  • ثبت تیکت در کابین شخصی؛
  • شبکه های اجتماعی.

علاوه بر پشتیبانی، موارد دیگری از بروکر آرون گروپس وجود دارند که باید پیش از فعالیت در aron groups با آن ها آشنا شوید. برای آشنایی با این مفاهیم توصیه می کنیم تا مقاله های نحوه ثبت نام بروکر آرون گروپس، پشتیبانی آرون گروپس، کلاهبرداری بروکر آرون گروپس، کپی ترید آرون گروپس، انواع حساب های آرون گروپس، الیمپ ترید دمو و سایر موارد مشابه به سایت های تخصصی ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade.biz، اف ‌اکس ‌استریت FXStreet، تریدرز یونیون Traders Union و دیگر سایت های معتبر مراجعه کنید.

پشتیبانی بروکر آرون گروپس در 24 ساعت از شبانه روز فعال است و به سوالات کاربران پاسخ می دهد.

سخن پایانی و نظر کارشناس درباره بروکر آرون گروپس:

بروکر آرون گروپس چیست؟! بررسی بروکر آرون گروپس به ما نشان می دهد که این کارگزاری برای ترید و معامله نماد های مختلف بسیار مناسب و از تنوع مناسبی برخوردار می باشد. حداقل واریزی برای ایجاد یک حساب کاربری در آرون گروپس تنها 1$ است. در آرون گروپس 4 حساب وجود دارد که هر یک از آن ها دارای مزایای ویژه ای هستند. بروکر آرون گروپس جزو کارگزاری های شناخته شده در بازار فارکس است که به شهرت بالایی دست یافته است. آیا شما در این بروکر معامله می کنید؟! منتظر تجربه های خواندنی شما از معامله در بروکر آرون گروپس هستیم.

منبع: مرجع معامله گران فارکس ایران، کانال سیگنال VIP سایت کپی ترید بیزنس Copytrade.biz – سایت تحلیل و اخبار مربوط به بازار های مالی اینوستینگ Investing.com – سایت رسمی آرون گروپس arongroups.co

سوالات متداول:

بروکر آرون گروپس چیست؟

آرون گروپس یک کارگزاری مدرن است که فعالیت خود را در سال 2020 آغاز کرده است.

حداقل واریزی برای افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس چقدر است؟

برای افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس تنها 1$ لازم است.

آیا بروکر آرون گروپس معتبر است؟

بله؛ آرون گروپس دارای رگوله FSA است و از اعتبار مناسبی در بازارهای مالی برخوردار می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا