خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه انتخاباتی احمدی‌نژاد: کدام پیروزی؟ در متنِ شکست حرکت می‌کنید

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق کشورمان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبلیغات رسمی درباره مشارکت در انتخابات اخیر مجلسین را زیرسوال برد و از حذف مردم از جریان تصمیم‌گیری‌ها گلایه کرد.

به گزارش انصاف نیوز کنایه انتخاباتی احمدی‌نژاد در شرایطی منتشر می‌شود که او در آخرین ساعات روز رای‌گیری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان شرکت کرد اما پیش از انتخابات هیچ موضعی له یا علیه شرکت در انتخابات نگرفت و مردم را دعوت یا منع نکرد.

با این همه رئیس جمهور اسبق میزان مشارکت در انتخابات 11 اسفند 402 را شکست نظام سیاسی در جلب اعتماد مردم می‌داند.

ویدئویی که خبرآنلاین از سخنان احمدی‌نژاد منتشر کرده، کمتر از یک دقیقه است اما در پلتفرم یوتویوب ویدئویی بلندتر در دسترس است که در آن چهره شاخص جریان سیاسی بهار به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداخته است.

‌[توضیح ضروری: در منبعی که خبر کنایه انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد را درج کرده بود، ذکر نشده بود که این ویدئو قدیمی و در واکنش به انتخابات ١۴٠٠ است. تحریریه انصاف نیوز ضمن تشکر از مخاطبانی که این مهم را یادآوری کردند، بدین وسیله از بینندگان عذرخواهی و اصلاح می‌کند که سخنان رئیس جمهور اسبق در واکنش به نتایج انتخابات اخیر نبوده است گرچه مضمون حرف‌هایش با شرایط امروز نیز تطابق دارد.]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این مال انتخابات ریاست جمهوری است.کمی دقیق یا صادق باشید،بی انصافی هم حدی دارد،انصاف شما قبلا خیلی بیشتر بود.

    1. آقا رضای عزیز، اون‌چه که معجزه هزاره سوم گفت، برای این انتخابات هم قابل تعمیمه؛ ضمن این‌که به‌دلیل ترند شدن ویدیو بوده که قرارش دادن، و غرض خاصی در بازنشرش نبوده که شما دم از «بی‌انصافی» می‌زنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا