خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدتقی اکبرنژاد با قید وثیقه آزاد شد

محمدتقی اکبرنژاد با قید وثیقه آزاد شد.

وبسایت شفقنا با اعلام این خبر، نوشت:

حجت الاسلام والمسملین محمد تقی اکبرنژاد با قید وثیقه آزاد شد.

آقای اکبرنژاد این خبر را در یک پیام صوتی اعلام کرده است.

یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود.

او پیشتر به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. در مجموعه آثار شهید مطهری، استاد مطلبی را تحت عنوان “دموکراسی علی (ع)” بیان کرده اند که نقل به مضمون میکنم:
    خوارج و معاندان در مسجد کوفه حاضر میشدند و به امیرمومنان علیه آلاف السلام اهانت میکردند، وقتی اطرافیان میخواستند آنها را دستگیر و بازداشت کنند امام عدالت(ع) میفرمود رهایشان کنید… حکومت اسلامی را برای ما دهه پنجاهی ها حکومت مهربانی، احسان و آزادی ترسیم کردند.
    یادش بخیر…

    21
    2
  2. عجیب است! اگر در این مملکت بباد فنا داده شده کسی علیه مسئولان و به ویژه رهبری با تندی و تیزی و بد زبانی صحبت و انتقاد کند، با انواع تهمت ها و عناوین مجرمانه دستگیر و زندانی و … میشود؛ اگر همین فرد در نهایت احترام ‌و بیان لین، انتقادات نرم و بجایی را ذکر کند، باز هم با انواع تهمت ها و عناوین مجرمانه دستگیر و زندانی میشود!!! با توجه به اینکه خود رهبری بارها گفته انتقاد از من جرم نیست، پس چه داستانی پشت این موضوع نهفته است!!؟

    21
    2
    1. مطالبی که ایشون مطرح می‌کنه مطالب انتقادی نیست بلکه مطالبی است که خیلی حساب شده اصل انقلاب اسلامی اصل رهبری امام شخصیت حضرت امام و حتی نسبت به القاب و عناوین به حضرت امام اده شده همه این‌ها را زیر سوال می‌بره ر ثانی ایشون مجموعه گفتارهایی رو داره مطرح می‌کنه که در این گفتارها انقلاب اسلامی رو دقیقاً مخالف سنت و سیره مامان شیعه مطرح می‌کنه اگر ایشون انتقاد نسبت به موضوعی داره اما هر کدوم تیتر یک رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین می‌شه و ایشون دقیقاً مخرج مشترک و نقطه اشتراک پیدا می‌کنه با ضد انقلاب و معاندین و خودش هم این موضوع را می‌داند و عمداً هم برای رفع اون کاری انجام نمیده و بیشتر هم به این مسئله دامن می‌زنه پس لازمه برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و بعضا پخش اکاذیب و شایعات به دادگاه احضار بشه.
      و الا هستند کسانی که حتی الان در لباس روحانیت به عملکرد مسئولین انتقاد می‌کنند و انتقادشون هم انتقاد دلسوزانه است و با ضد انقلاب و معاندین و دشمنان این مملکت هم کاسه و شترک نمی‌شن و نظام هم با این‌ها کاری نداره.

      1
      4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا