خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای این افراد سود سهام عدالت واریز نمی‌شود / تا چه زمانی برای دریافت سود سهام عدالت وقت دارید؟

مهدی حاجی‌وند، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت دلایل واریز نکردن سود سهام را برای برخی سهامداران توضیح داد.برای این افراد سود سهام عدالت واریز نمی‌شود

مهدی حاجی‌وند، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت دلایل واریز نکردن سود سهام را برای برخی سهامداران توضیح داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: اگر سهامداری سود مرحله نخست سهام عدالت و یا سود سنوات گذشته را دریافت نکرده است باید به سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت مراجعه کند در این سامانه‌ها چرایی عدم واریز سود مشخص شده و سهامدار می‌تواند نسبت به اصلاح شماره شبا یا ورود اطلاعات جدید بانکی اقدام کند.

وی اضافه کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

حاجی‌وند ادامه داد: بنابراین افراد با رفع مشکلات مربوط به حساب سود سهام عدالت این دوره و سنوات گذشته را اگر دریافت نکرده باشند دریافت خواهند کرد.


در صورتی که تاکنون سود سهام عدالت برای شما نمی آمده است می توانید به یکی از دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنید.


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: بیش از ۳۶۰ هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت از طریق شرکت های کارگزاری و بانک های منتخب در سامانه میراث ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسنا، محمد باغستانی اظهار کرد: سامانه میراث اواخر آبان ماه امسال برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آنها رونمایی شد تا به انتظار ۱۸ ساله وراث متوفیان دارای سهام عدالت پایان دهد.


سود سهام عدالت متوفیان در صورتی به حساب وراث در این دوره واریز می شود که تا روز 17 اسفند اقدام به تقسیم سهم ارث کرده باشند در غیر این صورت متقاضیان در تاریخ بعد از 17 اسفند این دوره سودی دریافت نخواهند کرد اما همچنان می توانند تسهیم سهام عدالت متوفی را انجام دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا