خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پروژه بیمارستان روان در قزوین به کجا رسید

روزنامه ولایت قزوین نوشت: «فاطمه محمدبیگی، رئیس مجمع نمایندگان استان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، رئیس سازمان بسیج سازندگی، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت از روند استانداردسازی، بازسازی و تکمیل پروژه بیمارستان روان استان بازدید کرد.

همچنین تفاهم‌نامه تغییر کاربری و بهسازی ساختمان دانشگاه غزالی به‌عنوان جایگزین مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ۲۲‌بهمن به امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و رئیس بسیج سازندگی استان رسید.

محمد‌بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن تأکید بر تسریع در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت این موضوع را مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: متاسفانه شاهد تأخیر بیش از یک سال در فرآیند تکمیل این پروژه هستیم که از این موضوع گله‌مندیم؛ این امر در حالیست که طی دعوت از ۲ معاون وزیر بهداشت به استان، تجهیزات این پروژه دریافت و بخشی از اعتبار آن نیز اخذ شده است. مطالبه جدی ما تسریع در فرآیند تکمیل این پروژه جهت جایگزینی آن با بیمارستان ۱۰۰ ساله ۲۲ بهمن است. قطعاً افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان را تا ۲۵۰ تخت نیز در سطح ملی پیگیر خواهیم بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا