خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای توبه نامه امیر تتلو چیست؟

رسانه‌ی وابسته به صداوسیما از نوشتن توبه نامه امیر تتلو خبر داده‌است.

روزنامه‌ی جام جم در بخشی از یک مصاحبه با بازپرس این پرونده به نقل از او نوشت: تتلو توبه‌نامه نوشته و پشیمان از اعمال و رفتارش بود. 

به گزارش انصاف نیوز، وحید ناصری گفت: امیر تتلو برایم تعریف کرد که از بلاتکلیفی و ماندن در ترکیه خسته شده و از طرفی دلتنگ خانواده‌اش بود که در ایران زندگی می‌کردند. همین باعث شده بود که بخواهد با میل خود به ایران بازگردد. نزد پلیس ترکیه رفته و از آنها خواسته بود او را اخراج کنند تا به ایران برگردد‌. 

بازپرس ناصری توضیح بیشتری درباره‌ی جزییات این توبه نامه امیر تتلو نداد اما گفت: تتلو دوست دارد بعد از پایان مجازات قانونی‌اش و آزادی از زندان مثل خیلی از جوان‌های دیگر ازدواج کند، تشکیل خانواده بدهد، فرزندی بیاورد و پدر شود. علاوه بر آن موسیقی را به‌درستی پیش ببرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چشم ماهم از فردا میریم فساد و فحشا میکنیم به مقدسات توهین میکنیم بعد توبه نامه مینویسیم انشالله ک با همه به مساوات رفتار خواهد شد و تبعیضی در کار نخواهد بود.

    2
    7
  2. توبه کدام است ؟‌توبه شرایط دارد . توبه باید پیش از دستگیر شدن باشد . الان بجای زندان ، در یک کشور اروپایی بود هم توبه می کرد؟ اگر می خواهید توبه او را آزمایش کنید ، اورا آزاد کنید تا مثلا به کانادا برود . اگر به ایران برگشت و توبه کرد معلوم می،شود که راست می گوید .‌ولی او اگر از مرز ایران رد شود ، دوباره همان تتلوی سابق خواهد بود .
    الان اگر فحش رکیک نمی دهد ، به این دلیل است که نمی تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا