خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام معنادار هنگامه قاضیانی به رسول خادم

سینما گرام: هنگامه قاضیانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام زادروز رسول خادم را شادباش گفت.

او نوشت: جوانمرد بودن را به عمرمان دیدیم، تولد شما معجزه‌ای برای سرزمین‌مان هست.

پیام معنادار هنگامه قاضیانی به رسول خادم

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سرکار خانم قاضیان شما و همفکران شما برای مردم ایران ارزشمند و قابل احترام هستید ، و پهلوان رسول خادم پرچم دار انسانیت در عصر حاضر عزیز ملت هستند ، زنده و پاینده باد پهلوان رسول خادم ، هزار ساله شوید که به امثال شما کشور نیاز دارد .

    3
    2
  2. تولدتون مبارک آقا رسول خادم عزیز ، درود بر شما مرد بزرگ ایران انشاالله با عزت و سربلندی و سلامتی 120 سال عمر کنی .. در پناه حق ..

    4
    1
  3. با توجه به اینگونه تبریک ها از جمله اینتر آشغال و قاضیانی رسول خادم بهتر است نظر خود را در باره شبکه ضد ایرانی و بهایی صهیونیستی اینتر آشغال و امثالهم روشن کند تا مردم بدانند کی به کیه

    1
    3
  4. اگه با افکار شما موافق نبود بازم بهش می گفتید جوانمرد؟؟؟ والله قسم نمی گفتید، چون هزاران نفر تو این کشور هستن که همیشه نه فقط تو سیل و زلزله بلکه تو ایام عادی هم تو مناطق محروم و دورافتاده بدون ذره ای مزد و منت دارن بصورت جهادی خدمت می کنن ولی شماها چشاتونو به روی اینهمه جوانمردی و پهلوانی بستین ولی کافیه یه نفر که همفکر شماست چند ساعت یا چند روز بره اونجا دیگه آسمون و زمین رو بهم می بافین و به به و چه چه می کنید. نگاه شما به انسانیت و ارزش های اخلاقی نگاهی کاملا گزینشی، سیاسی و غیر انسانی هست. مرد باشید و پیامم رو منتشر کنید.

    3
    4
  5. دلیلش رو نگفت چرا فقط تولد خادم معجزه است؟چرا تولد جهان پهلوان تختی معجزه نیست؟
    مغزم رگ به رگ شد از این همه افاضات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا