خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار وحشتناک تلفات سفرهای نوروز 403 | تا دیشب 270 کشته و 8600 مصدوم داده‌ایم!

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا ضمن تاکید بر برخورد با رانندگان متخلف، از افزایش تصادفات و در نتیجه تلفات سفرهای نوروز 403 خبر داد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، سردار حسینی که با خبر 14 شبکه یک سیما سخن می‌گفت از ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به خراسان رضوی، جاده‌های منتهی به شمال کشور و جاده‌های غرب کشور خبر داد.

طبق اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، تردد در جاده‌ها روان است و دو جاده هراز و جاده چالوس نیز بازگشایی و به سمت شمال یک‌طرفه شده‌اند.

سردار حسینی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، استراحت کافی راننده و حصول اطمینان از سلامت فنی خودرو، درباره تلفات سفرهای نوروز 403 گفت: متاسفانه تا پایان روز اول فرورین، بیش از 270 نفر از هم‌وطنان در تصادفات جاده‌ای کشته شده‌اند و بیش از 8600 نفر هم مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه آمار مقایسه‌ای را به بعد از تعطیلات نوروزی موکول کرد و گفت: پزشکی قانونی این آمار را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است سیدتیمور حسینی از 16 دی ماه سال گذشته به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منصوب و جانشین سیدکمال هادیان‌فر شد. حسینی گفته است سالانه بالغ بر 22 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند که دلیل این آمار بالا، ترکیبی از عامل انسانی، وضعیت جاده‌ها و کیفیت خودروهاست.

انتهای پیام  

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عدم رعایت قوانین وخودسری کردن نتیجه اش می‌شود چندین کشته و معلول چون معنی و مفهوم لااکراه فی الدین را نمی‌خواهیم بفهمیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا