خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عقب نشینی جدید بورس با افت 104 واحدی

تالار شیشه‌ای در معاملات اولین روز هفته به روند نزولی خود ادامه داد و به مرز 71 هزار واحدی نزدیک تر شد.
ایسنا گزارش داده که در معاملات امروز بورس تهران دماسنج بازار سرمایه به ادامه مسیر نزولی خود پافشاری کرد و تا مرز 71 هزار واحد عقب نشینی کرد یعنی در معاملات امروز شاخص بورس با افت 104 واحدی مواجه شد و در کانال 72 هزار و 17 وحدی قرار گرفت.
در بازار امروز قیمت سهام شرکتها به رنگ قرمز درآمد و شرکتهای غدیر، مپنا، تاپیکو، ایران خودرو، مخابرات، ملی مس، سایپا، هلدینگ خلیج فارس و توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص بورس گذاشتند.همچنین صنایع خودرو، محصولات شیمیایی، شرکتهای چند رشته ای صنعتی، خدمات فنی و مهندسی و مخابرات بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند.
خرید و فروش ها در بازار امروز نشان می دهد که حقیقی ها نسیت به فروش سهام خود اقدام کرده و از صنایعی مانند بانکها، محصولات شیمایی، هتل، سرمایه گذاری‌ها، استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی خارج شدند. به این ترتیب در معاملات امروز حقیقی ها 466 هزار و 115 میلیون سهم خریداری کرده و در مقابل 501 هزار و 512 سهم فروختند.
در مجموع در بازار بی رمق امروز حجم معاملات نیز به شدت کاهش پیدا کرد و در مجموع 111 میلیون سهم به ارزش 29 هزار میلیارد تومان به فروش رسید،ارزش بازار سرمایه نیز تا سطح 326 هزار میلیارد تومان افت کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا