خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهران به حالت آماده باش درآمد!

خبرگزاری ایسنا نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس درپی تشدید آلودگی هوا در تهران و چهار کلانشهر دیگر خبرداد.

جعفر میعادفر با اشاره به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور گفت: برابر این هشدار تشدید کاهش کیفیت هوا برای امروز در تهران، کرج، اراک، اصفهان و اهواز و برای چهارشنبه و صبح پنجشنبه در تهران، کرج و اراک پیش‌بینی شده است. در همین راستا نیز برابر دستورالعمل مصوب سازمان اورژانس کشور؛ تمامی پایگاه‌ها و مراکز اورژانس در این پنج کلانشهر در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین در صورت افزایش آلودگی هوا، برابر دستورالعمل صادره، علاوه بر آماده‌باش پایگاه‌ها استقرار آمبولانس‌های اورژانس در مراکز جمعیتی و میادین این شهرها نیز انجام خواهدشد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با توجه به شرایط آلودگی هوا گفت: در این شرایط لازم است که افراد دارای بیماری‌های تنفسی، قلبی و عروقی و بیماری‌های زمینه‌ای و همچنین سالمندان، کودکان و زنان باردار از حضور در فضاهای باز پرهیز کنند. پرهیز از فعالیت‌های پرتحرک نظیر ورزش در فضای باز و … نیز از جمله مواردی است که بهتر است مورد توجه قرار بگیرد. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا