خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل برآشفته شدن رامبد جوان یا محمدرضا احمدی یک کلمه است: «تظاهر!»

روزنامه اعتماد نوشت: فرزان عاشورزاده جدیدترین قهرمان ورزشی ایران است که مهاجرت کرده. فرزان که در سوابقش قهرمانی تکواندو جهان و آسیا به چشم می‌خورد سه‌شنبه شب با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد به کشور امریکا مهاجرت کرده است. این ورزشکار ۲۷ ساله در امریکا به آکادمی مهدی بی‌باک دیگر تکواندوکار ایرانی که چند سال قبل مهاجرت کرده بود، پیوست. انتشار خبر مهاجرت عاشورزاده مقارن شد با ویدیوی جدیدی از محمدرضا احمدی، گزارشگر ورزشی تلویزیون در فرودگاه کانادا. در این ویدیو یک شهروند / خبرنگار در‌حالی که با موبایل از مجری تلویزیون فیلم می‌گیرد سوالاتی در مورد مهاجرت، شعارهایی که احمدی در تلویزیون می‌داد، نوع پوشش همسر و… می‌پرسد و تنها جوابی که می‌گیرد خنده‌های عصبی مجری تلویزیون و تکرار جمله «سلامت باشید» است.

اتفاق جدیدی که محمدرضا احمدی را بیشتر عصبانی می‌کند!

در ماه گذشته رسانه‌ها خبرداده بودند که این مجری تلویزیون که در گزارش‌هایش به شکل اگزجره‌ای بحث وطن‌پرستی و التزام را بروز می‌داد برای انجام برخی کارها و احتمالا گرفتن ویزای کاری با خانواده عازم کانادا شده است.  

مقایسه واکنش مردم به مهاجرت فرزان عاشورزاده و کاناداگردی محمدرضا احمدی می‌تواند جالب باشد. دیدن اینکه هرقدر مردم زیر پست قهرمان تکواندوی ایران و پست‌های مشابه که خبر مهاجرت او را منتشر کرده‌اند از جملاتی نظیر «به سلامت»، «موفق باشی» یا حتی «ای کاش نمی‌رفتی» استفاده کرده‌اند در سمت مقابل محمدرضا احمدی را آماج انتقادات تند و تیز و بعضا فحاشی قرار داده‌اند. چرا مهاجرت فرزان عاشورزاده با قصد احتمالی مجری صداوسیما برای گرفتن اقامت در یک کشور خارجی فرق دارد؟ چرا وقتی یک ورزشکار، خواننده یا یک شهروند معمولی مهاجرت می‌کند دیگران ولو به تصمیمش نقد داشته باشند با شفقت برخورد می‌کنند اما وقتی خبر می‌رسد فرزند رامبد جوان در کانادا به دنیا آمده یا محمدرضا احمدی دنبال ویزای کاری در کانادا است یا مواردی مشابه به سرعت برآشفته می‌شوند؟ پاسخش یک کلمه است: تظاهر!

اتفاق جدیدی که محمدرضا احمدی را بیشتر عصبانی می‌کند!

احتمالا اگر محمدرضا احمدی هنگام گزارش بازی‌های ایران برخی لفظ‌ها را به کار نمی‌برد، از خوب بودن ما و تباه بودن کشورهای همسایه نمی‌گفت، کارمند صداوسیما نمی‌بود،  و اگرهایی از این دست، آن وقت کسی به قصد مهاجرت او یا نوع پوشش همسرش در کانادا گیر نمی‌داد. مردم با دیدن این رفتارهاست که با کمک گرفتن از حافظ می‌گویند «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خارج می‌روند آن کار دیگر می‌کنند!»

برای همین مردم با مهاجرت فرزان عاشورزاده کار ندارند. یا لااقل آن‌طور که به رامبد جوان‌ها و محمدرضا احمدی‌ها گیر می‌دهند به عاشورزاده‌ها خرده نمی‌گیرند، چون فرزان عاشورزاده هیچ‌‌وقت ادعایی نداشته است. هیچ‌ وقت نخواسته چیزی را متفاوت جلوه بدهد و هرگز بابت همسو و خودی بودن به منفعتی نرسیده است. او یک ورزشکار مستعد در رشته تکواندو است که اندازه تلاشش هم موفقیت کسب کرده. درست عکس کسانی که هنرشان تظاهر به خودی بودن است. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این دو ،رامبد جوان و محمدرضا احمدی ، چیزی فراتراز تظاهر دارند، دورویی ، نفهم دانستن مخاطبین ، تملق و چاپلوسی درمواقعی که به سودشان باشد ، نون به نرخ روز خورند . دراین کشور چاپلوسی میکنند پول درمیاورند و درکشورهای دیگر خرج میکنند

  2. بزنم به تخته شما رسانه های معاند اینقدر در کار سیاه نمایی حرفه ای شدید که عوام که جای خود دارند،قشر تحصیلکرده هم تحت تاثیر سیاه نمایی ها و داغی بیشتر از کاسه آش شما قرار میگیرند،اولاً هر ننه قمری که گوشی دستش بگیره و در امور شخصی فرد دیگه فضولی کنه اسمش اگر شهروند باشه تحت هیچ شرایطی خبر نگار نیست،که اگر این طور باشه،کنکاش در زندگی خصوصی دست اندکاران رسانه هایی مثل شما،از آب خوردن راحت تر خواهد بود،دوماً آقایون مهدی بی باک و عاشور زاده که سعی دارید با وام گرفتن و سیاه نمایی در مورد احمدی اونها رو سفید کنید و مهاجرت خائنانه اونها رو توجیه کنید،بی شک از سرمایه ها و امکانات این کشور و دلسوزی آدمهایی که تحت هر شرایطی حاضرند برای پیشرفت ایران خودشون رو فدا کنند به این جایگاه و ثروت رسیدند ولی به همه اینها پشت کردند و با این توجیه ابلهانه که هر آنچه بدست اوردند مزد زحمات خودشون بوده،به کشور و نسل آینده پشت کردند و هر انچه بواسطه نام ایران بدست آورده بودند به طمع ثروت بیشتر و مال اندوزی در اختیار بیگانه قرار دادند و با تحریک دیگر قهرمانان به مهاجرت برای زندگی بهتر،خیانت خود رو کامل کردند.اون وقت شما رسانه های بی وجدان این جماعت خیانت کار و وطن فروش رو نقطه مقابل یه گزارشگر قرار میدید و با راهکارهای رسانه ای با هم مقایسه میکنید و خیانت وطن فروشان رو توجیه میکنید.خدا وکیلی شماها تصور کردید عمر ابدی دارید و مرگ و عدالتی در انتظارتان نیست؟؟؟گیریم که اینجا از ناکارآمدی سیستم حقوقی کشور سوء استفاده کردید و با سیاه نمایی حق و حقیقت مالی جمع کردید،اون دنیا در محضر عدل الهی دیگه بده بستونی در کار نخواهد بود و باید تاوان پشیز پشیزی که به نا حق اینجا جمع کردید بدید.هر چند که تجربه ثابت کرده اکثر شماها سرتون در آخور صهیونیسم هست و هرآنچه اونها به خوردتون میدن نشخوار میکنید و اصولاً آخرتتون هم بر مبنای منافع لابی‌های صهیونیستی تعریف شده.

  3. نویسنده این مقاله مداخله گرانه در زندگی خصوصی مردم ،اگر برای خودت فراهم بشه مهاجرت نمیکنی ،زندگی خودش حق انتخاب داره ،شغل وموقعیت حکومتی هم نداشته ،اگر شماها هرروز مقاله های توهین آمیز نزنید کسی کاری به کسی نداره.

  4. اگرکسی باتطاهر تمام ماموریتهای خارج ازکشور رابگیرد ،که میلیارد هاهزینه ماموریت گرفته،این پول مفت به غیراز کانادا کجا خرج میشه ،حاکمیت آدمکها رابزرگ می کند تاآدم حسابی هارا ازدورخارج کند واین هم نتیجه اش امثال صدیقی واحمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا