خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت 187 میلیارد تومانی مردم از فوتبال کشور

درآمد پیامکی تیم های ورزشی از طریق پیامک های تلفن همراه اعلام شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال خبری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح 22 پروژه توسعه ای اپراتور اول که 11 بهمن ماه با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به عنوان حامی مالی تیم های ملی فوتبال و همچنین باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی، مجموع درآمدهای حاصل از باشگاه های هواداری پیامکی و مبالغ اختصاص داده شده به تیم های مزبور را اعلام کرد. بر اساس اعلام صدوقی مدیرعامل همراه اول، تاکنون 140 میلیارد تومان برای تیم ملی، 27 میلیارد تومان برای تیم پرسپولیس، 19 میلیارد تومان برای استقلال و 1.5 میلیارد تومان برای تیم تراکتورسازی درآمد به دست آمده که 60 تا 65 درصد آن به تیم های ورزشی مذکور پرداخت شده است.

همچنین در این مراسم پیراهن سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی مدیران عامل این سه باشگاه و در حضور تاج رییس فدراسیون فوتبال به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اهدا شد.

واعظی با تاکید بر ضرورت فعالیت پر قدرت تیم های ورزشی داخلی گفت: فعالیت تیم های ورزشی مقدمات زیادی دارد اما هیچ فعالیتی بدون اقتصاد نمی شود. وی افزود: باید با کمک مربیان، سرپرستان، مدیران و همه دست اندرکاران به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ورزشکاران با آرامش خاطر بتوانند در تیم های ورزشی فعالیت داشته باشند تا مردم از آن لذت ببرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فعالیت بازیکنان تیم های ورزشی در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: وقتی میلیون ها نفر از فعالیت آنها استقبال می کنند (که طبیعی نیز هست)،اگر بتوانیم رفتار و گفتار خوبی از سوی آنها در اختیار بگذاریم، امکان مطرح کردنشان به عنوان الگو وجود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا