خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل طلاق، مهریه و حضانت با گروه حقوقی دارتوت

رپورتاژآگهی

گروه حقوقی دارتوت ارائه دهنده راهکارهای حقوقی، ملکی، طلاق و...

می‌خواهید طلاق بگیرید؟ اما نمی‌دانید چطور، کجا و به کمک چه کسی؟ پس لازم است قبل از هر اقدامی، ‌نوشته زیر را بخوانید تا در روند طلاق خود با مشکل مواجه نشوید. اما لازم است اشاره شود که پروسه حقوقی دعوای طلاق، روندی پیچیده و تخصصی دارد که مواردی از جمله مهریه، نفقه، اجرت‌المثل و حضانت فرزند را هم در بر می‌گیرد. پس باید توسط یک وکیل دادگستری متخصص در امور خانواده پیگیری شود. گروه حقوقی دارتوت با داشتن وکلای متخصص در امور طلاق، مهریه، حضانت، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، ارث و همچنین بهترین وکیل مهاجرت با نام برند هفت اقلیم در زمینه‌های تحصیل در خارج، کار در خارج و سرمایه‌گذاری در خارج، آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

به چه روش‌هایی می‌توانیم طلاق بگیریم؟

1. طلاق از طرف مرد

با توجه به مفاد ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، مرد می‌تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون، به دادگاه درخواست طلاق از همسرش را بنماید. برای این منظور، ممکن است مرد به دادگاه درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش کند. آنچه از این ماده به‌دست می‌آید این است که مرد برای اینکه بخواهد زن خود را طلاق دهد، نیاز به دلیل خاصی ندارد.

2. طلاق از طرف زن

طلاق از طرف زن می‌تواند به دو روش انجام شود. اولین روش، وکالت در طلاق می‌باشد؛ به این معنی که زن به عنوان صاحب حق طلاق، وکیلی را می‌گیرد تا از او طلاق بگیرد. این وکالت نشان‌دهنده این نیست که زن هر زمانی که بخواهد، می‌تواند از شوهرش طلاق بگیرد؛ بلکه همچنان باید تشریفات و مراحل طلاق را طی کند. روش دیگر برای طلاق از طرف زن، به استناد داشتن شرایط عسر و حرج یا شرایط دیگر، از دادگاه حکم طلاق بگیرد.

3. طلاق توافقی

در طلاق توافقی، زوجین تصمیم می‌گیرند که از هم جدا شوند و به زندگی مشترک خود خاتمه دهند. این اقدام معمولا بر اساس توافق دوطرف صورت می‌گیرد و هر دو طرف باید به توافق نهایی برسند. این نوع طلاق به‌طور مشترک و با موافقت طرفین انجام می‌شود و برخلاف دیگر انواع طلاق، نیازی به اثبات عسر یا حرج یا درخواست از دادگاه برای صدور حکم طلاق نیست.

در این نوع از نوع از طلاق، حضور یک وکیل متخصص در مور خانواده برای ضایع نشدن حقوق طرفین الزامی‌می‌باشد. بهترین وکیل طلاق توافقی را می‌توانید از گروه حقوقی دارتوت بخواهید.

آمار طلاق و ازدواج در ایران- گروه حقوقی دارتوت

چه مدارکی برای طلاق گرفتن لازم داریم؟

اثبات هر ادعایی در دادگاه از طریق مدارک و اسناد مختلف انجام می‌شود و به صرف اظهارات شفاهی، قاضی نمی‌توان حکم مقتضی را صادر کند. مهم‌ترین این مدارک عبارتند از:

۱. مدارک هویتی زوج و زوجه (شناسنامه، کارت ملی و…)

۲. عقدنامه و سند ازدواج

۳. وکالت نامه محضری طلاق (برای زنی که حق طلاق دارد)

۴. وکالت‌نامه وکیل

۵. مدارک مرتبط با نتایج مشاوره طلاق

۶. گواهی عدم بارداری زوجه (وقتی طلاق به درخواست زن باشد)

۷. اسناد مرتبط با پرداخت مهریه

وکیل طلاق چه وظایفی دارد؟

ما در گروه حقوقی دارتوت با تجربه ترین وکلای خانواده را به شما معرفی میکنیم. به صورت کلی وظایف وکیل طلاق عبارتند از:

۱. ارائه مشاوره حقوقی به موکل درباره موضوعات مرتبط با طلاق و حقوق خانواده همچون مهریه، نفقه و حضانت.

۲. تنظیم دادخواست، لایحه و شکایت درباره موضوع وکالت و آغاز فرآیند دادرسی با ثبت دادخواست.

۳. حضور در جلسات به نمایندگی از موکل تا پایان دادرسی و انجام هرگونه تجدید نظر، واخواهی و اعتراض فوق‌العاده به آراء در صورتی که موکل اجازه دهد.

۴. حضور در مراجع قضایی، داوری، نهادهای دولتی و غیردولتی جهت انجام امور مربوط به وکالت طلاق و وکالت مهریه و…

چرا برای طلاق گرفتن به وکیل نیاز داریم؟

طلاق یک فرآیند حقوقی پیچیده است که شامل مسائل قانونی، مالی و اجتماعی مختلف است. همانطور که می‌دانید وکیل طلاق، نقش بسیار مهمی در این فرآیند دارد. دلایلی که برای طلاق به وکیل نیاز داریم عبارتند از:

۱. وکیل طلاق دارای دانش و تخصص لازم در زمینه قوانین مربوط به طلاق و حقوق خانواده است و می‌تواند شما را در مورد حقوق از جمله مهریه، نفقه، اجرت‌المثل، حضانت فرزندان و تعهداتتان مطلع کند.

۲. وکیل طلاق به عنوان نماینده شما در دادگاه و در تمام مراحل دادرسی حضور دارد و از حقوق شما دفاع می‌کند. این امر می‌تواند از لحاظ حقوقی بسیار حیاتی باشد.

۳. وکیل طلاق می‌تواند به عنوان میانجی بین شما و همسرتان عمل کند و به دو طرف کمک کند تا به توافق برسند و اختلافات را به صورت صلح‌آمیز و بدون نیاز به دادگاه حل کنند.

۴. وکیل طلاق می‌تواند به شما کمک کند تا اسناد و مدارک مورد نیاز برای طلاق را تنظیم و آماده کنید؛ از جمله دادخواست و توافقنامه‌ها.

۵. وکیل طلاق می‌تواند شما را در طول فرآیند طلاق همراهی کند، شما را راهنمایی کند و از حقوق شما دفاع کند تا اطمینان حاصل شود که به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا می‌کنید.

دستمزد وکیل طلاق چه قدر است؟

حق‌الزحمه وکیل طلاق به طور کلی بسته به عوامل مختلفی مانند نوع طلاق، توافق یا عدم توافق زوجین، تجربه و تخصص وکیل، موقعیت جغرافیایی و سایر موارد، متغییر می‌باشد. عموما هزینه طلاق توافقی کمتر از هزینه طلاق یک طرفه است. همچنین، هزینه طلاق در شهر‌های بزرگ مانند تهران بیشتر از سایر شهر‌ها است. هزینه وکیل طلاق شامل دو بخش اصلی حق‌الوکاله وکیل و سایر هزینه‌های دادرسی است.

حق‌الوکاله وکیل طلاق معمولا به صورت درصدی از مهریه زن یا دارایی‌های مرد تعیین می‌شود. تنظیم دادخواست، ثبت دادخواست، مشاوره‌های دادگاه، ثبت طلاق در دفتر خانه و… همه از این مواردی هستند که باید لحاظ گردند. به صورت کلی می‌توان گفت حق‌الزحمه وکیل طلاق برای این فرآیند چیز بین ۸ الی ۶۰ میلیون تومان بر اساس نوع طلاقی و خدماتی که ارائه می‌نمایند، متغیر است. گروه حقوقی دارتوت، وکیل طلاق و وکیل مهریه را بامقرون به صرفه‌ترین حق‌الزحمه در اختیار شما می‌گذارد.

چرا گروه حقوقی دارتوت را انتخاب کنیم؟

وکیل طلاق حتما باید آگاهی کاملی نسبت به موضوعات مهم طلاق از جمله مهریه، وکالت در طلاق (حق طلاق)، نفقه، هزینه استرداد جهیزیه‌، حضانت فرزند و اجرت‌المثل داشته باشد. از این رو، ما فقط با وکلای حرفه‌ای و باتجربه همکاری میکنیم که عملکردشان ثابت شده است. شما می‌توانید بهترین وکیل مهریه، وکیل نفقه و وکیل حضانت و هر آنچه در حیطه کار وکیل خانواده می‌باشد را در گروه حقوقی دارتوت بیابید.

اگر تصمیم شما برای جدایی و پایان دادن به زندگی مشترک قطعی است، می‌توانید از وکیل طلاق کمک بگیرید. گروه حقوقی دارتوت متشکل از بهترین وکلای طلاق و مشاور حقوقی طلاق است که می‌توانند در این امر به شما کمک کنند.

  • بدون حضور زوجین در هیچ مرحله‌ای
  • بدون نیاز به حضور در کلاس و جلسات مشاوره اجباری
  • بدون نیاز به حضور آقا و خانم در دادگاه
  • انجام طلاق دقیقا بر اساس توافق طرفین
  • اتمام پروسه طلاق بین ۱ الی ۳ ماه
مشاوره آنلاین و رایگان با گروه حقوقی دارتوت

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا