خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چه کسی مانع پخش پایتخت ۶ شد؟

با وجود اعلام رسمی شبکه‌ی آیفیلم مبنی بر پخش همه‌ی فصل‌های سریال پایتخت اما فصل ششم این سریال محبوب (پایتخت ۶) در جدول پخش این شبکه قرار نگرفت و همین موضوع ابهام‌های بسیاری را برانگیخت.

آیفیلمی‌ها مدعی شده‌اند که از ابتدا هم قرار نبوده پایتخت ۶ پخش شود اما این ادعا کذب است و در خبر رسمی منتشرشده در سایت آیفیلم بر پخش همه‌ی فصل‌های سریال تاکید شده بود.

چه کسی مانع پخش پایتخت ۶ شد؟

با وجود گذشت چند روز از این اتفاق هنوز مشخص نیست که چه کسی مانع پخش پایتخت ۶ در آیفیلم شده اما با توجه به اینکه این شبکه بنا بر اعلام اولیه پخش فصل ششم پایتخت را در نظر داشت دلیل این تغییر تصمیم را باید در جایی خارج از شبکه‌ی آیفیلم جستجو کنیم.

مدیران جدید سازمان صداوسیما با شعار تحول در رسانه‌ی ملی کار خود را آغاز کرده بودند و ممکن است محتوای پایتخت ۶ که محصول دوران مدیریت قبلی است در چارچوب طرح تحولی خود نداسته باشند.

البته از سوی دیگر برخی نیز این احتمال را مطرح کرده‌اند که صداوسیما و یا عوامل تولید پایتخت خواسته‌اند با جلوگیری از نمایش پایتخت ۶ ساخت فصل هفتم پایتخت تحت الشعاع قرار نگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حرف چرتی هست! هم خط با عوامل شبکه ملی نبودن عامل اصلی پخش نشدنش هست دیگه این رو هر بچه 5 ساله هم میدونه!

    13
    1
  2. همون بهتر که پخش نشد. پایتخت 6 یه کثافت بیشتر نبود. واقعا خدا رحمت کنه خشایار الوند رو که جاش تو نویسندگی این سری اینقد خالی بود که سریال یه چندش از آب درومد.

    3
    19
  3. چرت نوشته باو دیگه هر کسی میدونه انقد بازدید این سری ۶ کم بوده و کسی نگاه نکرده واسه همین پخش نشده حالا شما بیا خودت بکش که فلان شخص باعث پخش نشدن بوده

    2
    10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا