خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با کمترین هزینه ویزای توریستی کانادا بگیر!

کانادا، با قدمتی غنی، مردمانی مهربان و فرهنگی متنوع، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای گردشگران از سراسر دنیا رقم می‌زند. برای شروع ماجراجویی خود در این کشور، به ویزای توریستی نیاز خواهید داشت. این ویزا، به شما امکان می‌دهد برای اقامت‌های موقت، مانند بازدید از اماکن دیدنی، دیدار با خانواده و دوستان یا شرکت در برنامه‌های کوتاه‌مدت، به کانادا سفر کنید. برای دریافت ویزای توریستی کانادا، باید هزینه ویزای توریستی کانادا را بپردازید.

هزینه ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا، کلید ورود به این سرزمین به‌دفعات متعدد است. با دریافت این ویزا، می‌توانید تا 5 سال، هر بار به مدت 6 ماه، مهمان کانادا باشید و از زیبایی‌ها و فرصت‌های این کشور لذت ببرید. مزایای ویزای مولتی کانادا، عبارت‌اند از:

  • سفرهای بدون محدودیت: برخلاف ویزای سینگل، با ویزای مولتی کانادا می‌توانید بدون نیاز به تمدید ویزا در بازه‌های زمانی مختلف به کانادا سفر کنید.
  • ایده‌آل برای سفرهای تفریحی، کاری و خانوادگی: این ویزا، برای افرادی که قصد سفرهای متعدد به کانادا برای دیدار با دوستان و اقوام، شرکت در رویدادهای تجاری یا گذراندن تعطیلات دارند، مناسب است.
  • صرفه‌جویی در هزینه: با دریافت یک ویزای مولتی کانادا به‌جای چندین ویزای سینگل، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

آیا کانادا ویزای توریستی می دهد؟ و هزینه آن چقدر است؟

بله، هزینه ویزای مولتی کانادا در موسسه ویزموندو در حال حاضر (May 2024) 600 دلار کانادا است.

قیمت ویزای تضمینی کانادا

مقامات مهاجرتی کانادا بر اساس معیارها و الزامات خاص خود، پرونده هر متقاضی را به‌طور جداگانه بررسی می‌کنند و در نهایت باتوجه‌به شرایط و مدارک ارائه‌شده، تصمیم نهایی را در مورد صدور یا عدم صدور ویزا می‌گیرند.

بهترین راه برای افزایش شانس دریافت ویزای کانادا، جمع‌آوری و ارائه تمامی مدارک درخواستی به‌طور کامل و دقیق، مطابق با لیست ارائه شده توسط مقامات مهاجرتی کانادا است. تمامی اطلاعات ارائه‌شده در فرم درخواست ویزا و مدارک، باید کاملا صحیح و به‌روز باشند. موسسات مهاجرتی معتبر با تسلط بر قوانین مهاجرتی کانادا و تجربه کافی در این زمینه، می‌توانند به شما در تکمیل صحیح مدارک، ارائه مشاوره‌های لازم و افزایش شانس موفقیت در اخذ ویزا کمک کنند.

قیمت ویزای تضمینی کانادا

هزینه ویزای کانادا با دعوتنامه

اگر قصد دارید برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنید، داشتن دعوت‌نامه از طرف یک فرد مقیم کانادا، می‌تواند شانس شما را برای دریافت ویزا به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. دعوت‌نامه ویزای کانادا نامه‌ای رسمی است که توسط یک شهروند یا مقیم دائم کانادا نوشته می‌شود و از شما برای بازدید از کانادا دعوت می‌کند. این نامه، مدرکی دال بر وجود انگیزه سفر شما به کاناداست و نشان می‌دهد که فردی در کانادا منتظر شماست و از حضور شما در این کشور استقبال می‌کند.

فرد مقیم کانادا که برای شما دعوت‌نامه ارسال می‌کند، باید به ارائه مدارک زیر بپردازد:

  • کارت شهروندی یا اقامت دائم کانادا
  • مدارک مربوط به وضعیت شغلی در کانادا (مانند نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی، مدارک مالیاتی)
  • مدارک مربوط به تمکن مالی (مانند صورت‌حساب بانکی، سند ملک)
  • نامه دعوت‌نامه که باید به‌طور رسمی توسط دفاتر رسمی کانادا مهر و تایید شده باشد.

ارائه دعوتنامه در کنار ارائه مدارک کامل و معتبر نقش مهمی در روند صدور ویزای شما خواهد داشت و شانس دریافت ویزای شما را افزایش می‌دهد. برای اطلاع از شرایط ویزای کانادا، با کارشناسان ویزموندو تماس بگیرید.

هزینه ویزای مولتیپل کانادا

هزینه ویزای مولتیپل کانادا، در حال حاضر 600 دلار کانادا است. این هزینه، برای هر نفر و صرف‌نظر از سن اعمال می‌شود.

هزینه ویزای مولتیپل کانادا

هزینه ویزای کانادا بعد از ریجکتی

دریافت ویزای توریستی کانادا، آرزوی بسیاری از افراد است؛ اما متأسفانه گاهی اوقات این درخواست با ریجکتی از طرف سفارت کانادا مواجه می‌شود. دلایل مختلفی می‌توانند برای این موضوع وجود داشته باشند:

  • عدم ارائه مدارک کافی یا ارائه مدارک نامعتبر
  • تمکن مالی نامناسب
  • عدم اثبات تمایل به بازگشت به کشور و نداشتن وابستگی‌های قوی در ایران
  • سابقه سفر خارجی ضعیف
  • عدم شفافیت در هدف و برنامه سفر
  • عدم تکمیل دقیق فرم درخواست ویزا
  • اظهار اطلاعات نادرست

اولین قدم، بررسی دقیق دلیل ریجکتی ویزا است. نامه‌ای که از سفارت کانادا دریافت می‌کنید، به‌طور شفاف دلیل ریجکتی را توضیح می‌دهد. مشورت با یک وکیل یا موسسه مهاجرتی معتبر، می‌تواند به شما در این زمینه کمک شایانی کند. متخصصان مهاجرت، با بررسی دقیق پرونده شما و تسلط بر قوانین مهاجرتی کانادا، راهکارهای مناسب برای رفع ریجکتی و افزایش شانس موفقیت در درخواست مجدد ویزا را ارائه خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ویزای کانادا بعد از ریجکتی، با کارشناسان ویزموندو در تماس باشید.

قیمت ویزای ۵ ساله کانادا

قیمت ویزای 5 ساله کانادا که به‌عنوان ویزای مولتی کانادا نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر 600 دلار کانادا است. این مبلغ در حال حاضر (May 2024) مبلغی است که فقط موسسه ویزموندو جهت انجام تمام امور ویزای کانادا، دریافت می‌کند. این درحالی است که موسسات و آژانس های هواپیمایی و شرکت های واسطه، مبالغ بسیار بالاتری برای گرفتن ویزای کانادا دریافت می‌کنند.

قیمت ویزای ۵ ساله کانادا

ویزای توریستی کانادا چقدر طول میکشد؟

مدت‌زمان صدور ویزای توریستی کانادا، در حال حاضر متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. بر اساس اعلام اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) میانگین زمان پردازش درخواست‌های ویزای توریستی در حال حاضر 36 روز کاری است. با این حال، این زمان می‌تواند بسته به حجم کاری، ملیت متقاضی، پیچیدگی پرونده و شرایط خاص هر درخواست، بیشتر یا کمتر شود. عواملی که می‌توانند بر زمان پردازش ویزای توریستی کانادا تاثیر بگذارند، به‌شرح زیر هستند:

  • حجم کاری
  • ملیت متقاضی
  • پیچیدگی پرونده
  • شرایط خاص

هزینه ویزای توریستی کانادا در ویزموندو

موسسه ویزموندو با ارائه خدمات زیر، می‌تواند به شما در افزایش شانس دریافت ویزای توریستی کانادا کمک کند:

  • مشاوره تخصصی: کارشناسان مهاجرت باتجربه در این موسسات، شرایط شما را به‌طور کامل بررسی می‌کنند و باتوجه‌به قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، بهترین راهکار را برای دریافت ویزای توریستی به شما ارائه می‌دهند.
  • کمک در تکمیل مدارک: موسسات مهاجرتی معتبر، لیست کامل مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا را در اختیار شما قرار می‌دهند و به شما در تکمیل صحیح و دقیق فرم‌ها و مدارک لازم کمک می‌کنند.

هزینه ویزای توریستی کانادا در موسسه ویزموندو، به‌شرح زیر است:

  • بایومتریک: ۸۵ دلار کانادا
  • اپلیکیشن فی: ۱۰۰ دلار کانادا
  • ویزای توریستی: 415 دلار کانادا
  • مجموع: 60۰ دلار کانادا

با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان، پشتیبانی کامل در تمام مراحل اخذ ویزا و هزینه‌های منصفانه و شفاف تیم ما آماده همراهی شما در مسیر اخذ ویزای توریستی کانادا است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره رایگان، با کارشناسان و وکلای مهاجرتی ویزموندو تماس بگیرید:

وب‌سایت: https://vismondo.org/

شماره‌های تماس: 02188600886- 09107620732

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا