خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: مامور خاطی بازداشت شد | از متهمان انتظار داریم به قانون تمکین کنند

پلیس اعلام کرد:

در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی و معلق از خدمت شد.

فراجا بارها تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد و جهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می کند.

ضمن آنکه از شهروندان  بویژه افراد متهم (نظیر خانمی که دستگیری او در این کلیپ به نمایش در آمده است) انتظار داریم به قانون و حکم بازداشت، تمکین نمایند و از هر نوع رفتار نامتعارف بپرهیزند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اسم پلیس خاطی و روال کامل بازداشت و برخورد قانونی که مدعی هستید با وی شده را شرح بدهید تا مردم به جزییات رسیدگی به تخلفات این مثلاً پلیس آگاه شوند.

    33
    4
  2. سلام،
    پلیس ، حافظ و پناهگاه مورد وثوق شهروند است در مقابله با اوباش ، سارقین، زورگیران و متعدیان به حقوق شهروندی . هر شهروندی با دیدن پلیس باید احساس آرامش کند و خیالش راحت باشد که تا وقتی پلیس حضور دارد، جایی برای ارازل و دشمنان امنیت نیست . با این تعریف، چه کسانی هستند که مایل میباشند بگویند پلیس همین است که در کلیپ دیدیم ؟ چه کسانی نفع میبرند که چهره پلیس کشور را مخدوش کنند ؟ چه کسانی نفع میبرند که چهره سپاه پاسداران را که در قالب یک ارتش آزموده ، با افسران تحصیلکرده و مجهز و مسلط به افزار نوین، مسئولیت حفاظت از کشور را بعهده دارد، تروریست و دشمن مردم نشان دهند ؟ والله حیف است !

    7
    8
  3. خانمه که گفت سوار ماشین میشه
    دیگه چطور باید تمکین می کرد
    با این حال پلیس طوری سیلی میزد که خانم می گفت گردنم شکست

    22
    3
  4. پلیس باید اقتدار داشته باشد و کسی که حکم جلب دارد باید حلب شود .پس پلیس گناهی ندارد چون آن زن شامی خصوصی داشته و تمکین نکرده ناچار پلیس از قوه قهریه استفاده کرده بازداشت پلیس و تعلیق آن اشتباه هست اگر یک زن از شما کلاهبرداری کند و حکم جلب داشته باشد و مقاومت کند شما می گویید ولش کن

    2
    36
  5. باید پلیس اونقدر اقتدار داشته باشه ک متهم یا مظنون براحتی دستورش و قبول کنه

    متاسفانه بد اخلاقی یا فساد اخلاقی بعضی پلیس ها اسم و اقتدار پلیس ایران و خدشه دار کرده

    حتما دوربین لباس پلیس هم باشه

    واقعا بعضی خانوما شورش و در اوردن با لباس بدن نما تو ملاعام رفت امد دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا