خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس‌های معنادار از حسینیه‌ی امام خمینی: هم‌نشینی روحانی – لاریجانی و رادان – عزیز جعفری

عکس‌های منتشرشده در «خامنه‌ای دات آی آر» از مراسم بزرگداشت رئیس فقید دولت سیزدهم و همراهانش در سانحه‌ی هلیکوپتر در آذربایجان شرقی که به میزبانی رهبری برگزار شد، با تحلیل و تفسیرهای خاصی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

دو عکسی که از این مراسم بیشتر از سایر عکس‌ها مورد توجه قرار گرفته است، کنار هم قرار گرفتن حسن روحانی و علی لاریجانی و همینطور سردار عزیز جعفری و سردار احمدرضا رادان است.

آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس همکاری نزدیکی با حسن روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم داشت که یکی از مهمترین نمادهای این همکاری مشترک تلاش برای پذیرفته شدن برجام از سوی تصمیم‌گیران ارشد نظام بود. در سال‌های اخیر ائتلافی نانوشته میان همراهان آقای روحانی با نزدیکان علی لاریجانی و بخشی از اصلاح‌طلبان شکل گرفته که به جریان میانه‌روها مشهور شده است.

نام سردار رادان و سردار جعفری نیز در سال 88 در رسانه‌ها بسیار مطرح می‌شد. احمدرضا رادان در آن زمان فرماندهی نیروی انتظامی تهران را بر عهده داشت و محمدعلی (عزیز) جعفری نیز در آن مقطع زمانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

آقای رادان در حال حاضر فرمانده کل انتظامی کشور است و آقای جعفری نیز فرماندهی قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این عکس ها ذره ای واسه جامعه اهمیت نداره. مردم با بدبختی دارن زندگی شون رو میگذرونن. این بنده خدا ها اصلا تو جامعه زندگی نمی کنند. تو دنیای دیگه ای هستند. از قیمت گوشت و مرغ و ماهی و برنج و حبوبات و روغن و اجاره خونه و مغازه و مالیات‌ و…. خبر دارند؟!!! ملت ایران تو دنیای واقعی زندگی می کنند و مسئولان تو دنیای…. خداوند به حال ملک و ممکلت رحم کند ان شاء الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا