خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محرومیتِ مناطق حاشیه‌نشین زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ریشه و سابقه شکل گیری مناطق و محله‌های حاشیه‌ای به سال‌های گذشته برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان نیوز، «ابوالفضل رفیعی بر لزوم تقسیم کار جهت ادامه فعالیت‌ها در مناطق حاشیه‌ای تاکید کرد و گفت: در خصوص محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات برای ارتقای رفاه و بهداشت در این مناطق باید تلاش بیشتری کنیم.

رفیعی، دوشنبه (۷ خردادماه ۱۴۰۳) در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان با اشاره به وضعیت اجتماعی مناطق حاشیه نشین افزود: در محله‌ها و شهرک‌های حاشیه نشین هم شاهد محرومیت و هم شاهد برخی آسیب‌های اجتماعی هستیم که لازم است برای حل این مسائل همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

او بر لزوم تقسیم کار برای ادامه فعالیت ها در مناطق حاشیه ای تاکید کرد و ادامه داد: در خصوص محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات برای ارتقای رفاه و بهداشت در این مناطق باید تلاش بیشتری کنیم.

رفیعی بر لزوم تعیین مسیر برای رسیدن به یک چارچوب مشخص جهت ساخت و ساز در این مناطق اشاره کرد و گفت: اقدامات موردی جوابگو نیست و باید یک رویه واحد برای این موضوع تدوین شود.

او با بیان اینکه در سفر دور دوم رییس جمهور اعتبارات خوبی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای در نظر گرفته شد، گفت: باید از این ظرفیت برای پیشبرد برنامه ها در محلات حاشیه ای بهره بگیریم.

رفیعی گفت: طی چند روز گذشته در بزرگداشت شهدای خدمت سرمایه اجتماعی بالایی را شاهد بودیم و رسانه های مختلف نیز به این موضوع اذعان می کنند.

او با بیان اینکه رییس جمهور شهید گفتمان نظام را دنبال کرد و آن را در بدنه اجرایی کشور ترویج داد، افزود: این نوع الگوی حکمرانی، گره‌گشاست و چنان که مشاهده شد مسیر طی شده عزت کشور، گسترش ارتباطات با دنیا را در پی داشت که مصالح و منافع آن عاید کشور شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا