خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد مهاجری: در روزهای آینده دلیل ثبت نام وحید حقانیان شفاف‌تر می‌شود

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به ثبت نام وحید حقانیان در انتخابات ۱۴۰۳ ابراز امیدواری کرد که دلیل ثبت نام او در روزهای آینده شفاف‌تر شود.

آقای مهاجری در گفت‌وگویی با انصاف نیوز دیدگاه خود را درباره‌ی کاندیداهای جدی که تا روز سوم ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا کردند مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

سعید جلیلی

مهاجری: تفکرات ایشان برای دوران ماقبل تاریخ است و روش حکمرانی مورد پسند آقای جلیلی هم به درد سده‌های قبل از میلاد مسیح می‌خورد.

مسعود پزشکیان

مهاجری: شخصا آقای پزشکیان را خیلی دوست دارم اما درباره‌ی کاندیداتوری او دو تردید دارم. نخست اینکه شورای نگهبان او را تایید کند و دوم اینکه اگر این شورا او را تایید کرد هم کثرت کاندیداهای اصلاح‌طلب ممکن است رای او را بشکند.

علیرضا زاکانی

مهاجری: آقای زاکانی مثل دوره‌ی قبل یک کاندیدای پوششی و روکشی است و اصالتی برای کاندیداتوری ایشان قائل نیستم. صرفا می‌خواهد بیاید در مناظره‌ها خودش را مطرح و ناتوانی خود در اداره‌ی شهر تهران را پنهان کند.

وحید حقانیان

مهاجری: نسبت به آقای وحید حقانیان هیچ شناختی ندارم دلیل کاندیداتوری ایشان را هم نمی‌دانم. امیدوارم در روزهای آینده این موضوع شفاف‌تر شود. به شوخی می‌توان گفت که ایشان کاندیدا شده تا اگر شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرد بگویند ما فردی در دفتر رهبری را هم رد صلاحیت کردیم، دیگر کاندیداها توقعی نداشته باشند!

علی لاریجانی

مهاجری: اطلاعی ندارم که آقای لاریجانی پالس مثبتی برای کاندیداتوری از طرف حاکمیت دریافت کرده است یا خیر.

محمد مهاجری در پاسخ به احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف نیز گفت: تصور آقای قالیباف همیشه این بوده که جمهوری اسلامی یک ریاست جمهوری به او بدهکار است. بنابراین حق اوست که باز هم کاندیدا شود و دوباره تلاش کند تا بالاخره یک روزی رئیس جمهور شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ریاست جمهوری مورد قبول شما که خیلللی مدرن بود را هم دیدیم. هنوز اسم حسن روحانی میاد مردم عصبانی میشوند.

    8
    17
  2. این مها‌جری پر رو فکر می‌کنه‌کیه‌که‌به‌همه‌توهین‌میکنه؟؟؟
    ادب‌هم‌خوب‌چیزی‌هست

    3
    3
  3. من از سال ۱۴۰۰ نظرات اصلاح طلبان رو در مورد سعید جلیلی دنبال میکنم، همشون فقط بلدن بگن جلیلی تندرو و جنگ طلبه و در این مطلب هم که آقای مهاجری اینطوری توهین کردن (حالا اگر از طیف مقابل کسی همچین حرفی بزنه با هزار و یک ادله شرعی و قانونی و فلان میکوبنش!)

    میشه یکبار هم که شده یکی با ادله واقعی جلیلی رو نقد کنه؟ جلیلی اینهمه برنامه معرفی کرده و خیلی از اصلاح طلبان هم وقتی باهاشون مصاحبه میشه از عملکرد جلیلی تمجید میکنن (میتونید در کانال روایت سعید خیلی‌هاش رو ببینید)، پس چرا در رسانه‌های وابسته به اصلاح‌طلبان فقط بهش فحش میدن؟

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا