خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش عادل فردوسی‌پور به فساد در فوتبال و صحبت‌های او در این رابطه حسابی جنجال به پا کرد 

عادل فردوسی‌پور در جریان مصاحبه‌اش با علی علیپور و محمد محبی بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال نسبت به ماجرای فساد در فوتبال واکنش نشان داد و عنوان کرد فساد در فوتبال به قدری گسترده شده که دامنه‌اش به برنامه‌های تلویزیونی هم کشیده شده است. این حرف‌های فردوسی‌پور بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، پس از مطرح شدن موضوع دست داشتن برخی برنامه‌های تلویزیونی در ماجرای فساد در فوتبال و واکنش تدافعی برنامه‌های فوتبالی تلویزیون به این ماجرا ، عادل فردوسی‌پور هم نوک پیکان این انتقادات را به سمت تلویزیون و رسانه گرفت . او در جریان گفت وگویش با بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال موضوع را به این سمت کشاند و گفت: «ریشه فساد در فوتبال در هرکجا که فکرش را بکنید رخنه کرده ، در رسانه در تلویزیون و خیلی‌ها هم در واقع دارند ادعا می‌کنند هیچ چیزی نبوده ولی قطعا ماپیگیری می‌کنیم. امیدوارم تمام نهادهای مرتبط هم کمال همکاری را داشته باشند تا ما بتوانیم سراغ آن برویم.»

ویدیوی این بخش از صحبت‌های عادل فردوسی‌پور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و در هر رسانه واکنش مردم هم نسبت به آن جالب بود، اما جالب‌ترین کامنت این بود :« عادل باز دوباره داری تند میری»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا