خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انهدام بیش از ۵۰۰ کیلو فرآورده‌ی غذایی غیراستاندارد در کاشان

به گزارش سایت اهل کاشانم، نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، «محمداسماعیل شهاب الدین، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از عرضه محصولات غیراستاندارد، کارشناسان این معاونت به طور مستمر از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های غذایی بازدید به عمل می‌آورند. در این بازدیدها، ضمن بررسی کیفیت محصولات، از نظر تاریخ تولید، انقضا، شرایط نگهداری و … نیز نظارت لازم انجام می شود.”

او در ادامه افزود: در جریان این بازدیدها، بالغ بر 500 کیلوگرم انواع فرآورده های غذایی که به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی و یا فاسد شدن، غیرقابل مصرف تشخیص داده شد، جمع آوری گردید. این محصولات پس از انجام آزمایش های لازم، امحا و از چرخه توزیع خارج شدند.

شهاب الدین ضمن توصیه به شهروندان برای دقت در هنگام خرید مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، اظهار داشت: هموطنان گرامی می توانند با بررسی برچسب الصاق شده بر روی محصولات، از اصالت، تاریخ تولید و انقضا و همچنین مجوزهای مربوطه اطمینان حاصل نمایند. برای این منظور، کافی است شماره پروانه ساخت درج شده بر روی محصول را به سامانه http://fdacrm.ir وارد نموده و از وضعیت آن آگاهی یابند.

او در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا عرضه محصولات قاچاق و یا تاریخ گذشته، مراتب را به اطلاع کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شماره تلفن 55470212 برسانند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا