خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخابات و رسانه‌ها: حساسیت تندروها به ثبت‌نام آخوندی و انتقاد به اپیدمی حس تکلیف

رسانه‌های فارسی زبان داخل و خارج از کشور، در روز کم‌خبر پس از ثبت‌نام‌ها بیشتر به تحلیل حضور افراد و گمانه‌زنی درمورد نتیجه‌ی تاییدصلاحیت‌ها پرداخته اند.

کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار: حمله به آخوندی

این کانال تلگرامی دو خبر انتخاباتی دارد که یکی از آنها پاراگرافی تند علیه عباس آخوندی است. در این مطلب آمده است: «از دیروز و پس از ثبت‌نام آخوندی وزیر بدنامِ دولت روحانی و قرائت بیانیه‌ی سراسر لجنش علیه شهید رئیسی، اکانت‌های لجن‌پراکنِ توییتری متحد و گسترده ازش حمایت می‌کنند! آخوندی نیومده بود ثبت‌نام کنه، و خودش هم خبرداره که ردصلاحیت خواهد شد. آخوندی مشخصا آمد برای قرائت بیانیه ضددولت در تریبون رسمی صداوسیما و شکستن تابو توهین و حمله به شهید جمهور، که موفق هم شد! مدعیان پوچ‌اندیشِ همیشه‌طلبکار!»

پست دیگرش هم تکذیب خبر ائتلاف مخبر و قالیباف است. واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به خبر امروز دنیای اقتصاد مبنی بر اینکه: علت عدم ثبت‌نام مخبر هماهنگی و ائتلاف او با محسن رضایی و قالیباف بوده است.

انصاف نیوز: امضاهای جعلی در نامه‌ی دعوت «دانشجویان» از بذرپاش

انصاف نیوز هم در خبری به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران خبر داده است که این خبرنامه در گزارشی از جعل امضای فعالین دانشجویی در نامه‌ی دعوت از مهرداد بذرپاش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفته.

همچنین غیر از بازنشر نطق انتخاباتی سید محمدخاتمی هنگام ثبت‌نام در دوره هشتم انتخابات ریاست‌جمهوری، گزارشی مردمی از سطح شهر درمورد انتخابات هم تهیه کرده است؛ با تیتر: «رای می‌دی؟! / نه، خسته‌ام!»

در گزارشی دیگر نیز نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی درمورد «رای ملت» را هم بررسی کرده است. گزارشی با تیتر «نگاه امام به رای ملت: تزیین یا میزان».

دویچه‌وله فارسی: تلاش برای بررسی فضای نهایی انتخابات

این وبسایت غیر از پوشش خبر «آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری»، گزارشی به قلم علی افشاری با تیتر «انتخابات ۱۴۰۳؛ مسابقه‌ اصول‌گرایان یا رقابتی شبیه به سال ۹۲» را منتشر کرده است.

فرارو:

این وبسایت در گفتگویی با غلامحسین کرباسچی با تیتر «بعد از ۴۵ سال این نوع ثبت نام در شان جمهوری اسلامی نیست/ چرا ۵ عضو هیئت دولت ثبت نام کرده اند؟» فرارو در این گفتگو به کثرت ثبت‌نام کنندگان و چرایی آن پرداخته است.

ناصر ایمانی هم در مورد همین موضوع گفتگویی با این وبسایت داشته است که در بخشی از آن می‌گوید: «تعداد بالای ثبت نام‌ها در این حجم را نمی‌توان پدیده‌ای مثبت ارزیابی کرد. یا آقایانی که ثبت نام کردند شان و جایگاه ریاست جمهوری را نمی‌دانند یا خدای نکرده شان و منزلت ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی به حدی پایین آمده که همه آقایان احساس تکلیف می‌کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. میدونی در مورد مسکن مهر و امریکا و روسیه باهاش مخالفم ولی راجع به خرمشهر و ابادان راست میگفت و عاقلانه بود …..اما امریکا و روسیه اش نه …مسکن مهر هم برای دهک های پایین جانعه لازمه … شاید اگر شهردار تهران بشه وخوب کار کنه بعد رییس جمهور بشه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا