خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست زمین در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به مشکل رانش زمین به خبرنگاران توضیح داد: رانش زمین در فاز۱۱ به دلیل نفوذ آب در لایه های زیرزمینی اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت پیام پردیس، «خلیل محبت خواه افزود: در عملیات عمرانی سنوات گذشته، مشکلاتی باقی مانده بود که بارش سنگین باران روزهای گذشته منجر به رانش زمین در فاز۱۱ مسکن مهر شده است.

او ادامه داد: به دلیل خطرساز بودن رانش برای تردد ساکنان مسیر اصلی که در آن زمین رانش کرده بود را با فنس کشی و قرار دادن مانع سیمانی مسدود کردیم. کارهای کارشناسی برای رفع مشکل در حال انجام است و مشاور ذیصلاح برای تسریع بخشی واستاندارد سازی در اجرای امور به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: آب درلایه های مختلف رسوخ کرده و منجربه رانش زمین شده است و پس از اجرای امور کارشناسی طی امروز و یا فردا کار به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیر راهبردی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس نیز در این باره توضیح داد: خیابان هنر در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس درسال ۹۸ توسط پیمانکار فاز ۱۱ اجرا شده است و به علت اجرا نشدن عملیات خاکی مناسب در بستر معبر ۴۰ متر از این خیابان دچار نشست شده است.

مختاری ادامه داد: معبریاد شده به دلیل نفوذ آبهای زیرزمینی نشست کرده است و با به کارگیری مشاور ذیصلاح برای هدایت آبهای سطحی بالا دست و ایجاد بستر پایدار برنامه ریزی شده که به زودی اجرایی خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا