خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادات آیت الله ناظم زاده به احمدی نژاد

آیت الله سیداصغر ناظم‌زاده، استاد حوزه‌ی علمیه‌ی قم، در بیانیه‌ای نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
“ومن یتعدحدودالله فاولئک هم
الظالمون”(بقره آیه۲۲۹)

دهن کجی آشکاربه احکام اسلام چرا؟

آقای احمدی نژاد، چند سال است که نقش اپوزیسیون را بازی می‌کند و منتقد و یا مخالف جدی حکومت است. حرفی نیست و او می‌تواند در برابر حریفانش، مواضع دیگری داشته باشد. اما آنچه که تأثرانگیز است رفتارهای خلاف شرع و عرف اوست؛ برای نمونه دو روز قبل دررسانه های مجازی فیلمی از حضور ایشان با جمعی ازطرفدارانش در بازار تهران به نمایش گذاشته شدکه درحال تبلیغات انتخاباتی زودرس همراه با گناه و خلاف شرع آشکار است!
در این فیلم، دست آقای احمدی نژاد در دست زن نامحرم است و آن خانم با کلمات دور ازاخلاق و هلهله‌کنان به سبک مجالس عروسی به ایشان خوشامد می‌گوید!! ومع الاسف نه خود ایشان در برابر این معصیت بزرگ، عکس العمل منفی نشان می‌دهد و نه همراهانشان،و حتی بعد از انتشار آن، کلمه ای عذرخواهی ازاین کار زشت و غیراسلامی ازخود و یارانش دیده نشد!!؟

این عمل حرام و دور ا‌ز اخلاق، آن هم در بازار مسلمین و پخش آن در رسانه های مجازی دنیا، دهن کجی آشکار یک مقام مسئول به احکام اسلام و مصداق اطلاق آیه فوق است: “کسی که ازحدود الهی تعدی و تجاوز کند از ظالمین و ستمکاران است “.
‌باغمض نظر از لغزش های خردوکلان او در زمان ریاست جمهوری‌ که با هدر دادن صدها میلیارد دلار از بیت المال و کوتاهی در جلوگیری ازتحریم های ظالمانه و کمرشکن برملت شریف ایران که هنوز هم بعداز سال های زیاد ادامه دارد و ازسیئات اعمال اوست که هرگز ملت ایران آنها را فراموش نخواهدکرد، اکنون در این روزها با خیال راحت و آزادانه به بهانه تبلیغات وبدون رعایت موازین شرعی در خیابان‌ها و مجامع ظاهر می‌شود. رفتار او طوری است که گویا به اسلام و اخلاق پای‌بند نیست وعلنی دربازار مسلمین گناه می‌‌کند وابایی هم ندارد!! بدون شک عمل او حرمت شکنی و از گناهان کبیره ومصداق فسق است و لازم است کسی که احترام احکام اسلام را پاس نمی‌دارد و عمل فاسقانه انجام می‌دهد مورد مواخذه قرارگیرد تا از بدآموزی عمل زشت اوجلوگیری گردد.

درپایان ازاعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظارمی رود دربرابردهن کجی وگناه آشکاراین عضو خود، چاره‌ای بیندیشند و به پاس احترام به احکام نورانی اسلام وصیانت ازآن نهاد دربرخوردباایشان اقدام مقتضی به عمل آورند.
والسلام علی من اتبع الهدی

حوزه علمیه قم_ سید اصغر ناظم زاده
۱۹خرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام و خسته نباشید. در قرآن آمده که افراد مسن دیگه ازین قاعده ها میتونن مستثنی باشن و وقتی فردی مسن و ازین نظر که لمس دختر یا خانم غریبه ای در عمل و فکر او مشکلی ایجاد نمیکنه، ایرادی نداره که. او خانم عین دختر ایشونه. شما به زور میخوای این اتفاقو بد کنی و متشنج کنی افکارو. اسلام و کشور و ملتها با دروغ و دورویی و فریب در خطر میفته نه با این کارها. مورو از ماست میکشین بیرون به ظن اشتباه خودتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا