خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عیسی، 20 گیگ اینترنت داد

عیسی، خواص‌الدوله امور ارتباطات اعلام کرد که یک بسته ۲۰ گیگابایتی پیام‌رسان‌های داخلی برای عوام عزیزشان در نظر گرفته است. خوش به حال عوام عزیزشان!

خوش به حال عوام عزیزشان!

دیدارنیوزـ عوام الملک:

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

کاظم، بزرگوار تهرانی، اعلام کرد عوام به یک رییس خواص‌الدوله فعال، پرکار و آگاه نیاز دارند. راست می‌گوید. خیلی خوب است که همیشه خواص و بزرگوارانی مثل کاظم بهتر از خود عوام می‌دانند که عوام به چه چیز‌هایی نیاز دارند.‌ای کاش ما عوام هم همینقدر حواسمان به نیاز‌ها و خواسته‌های خواص و بزرگواران باشد و باعث ناراحتی آن‌ها نشویم. شاید برای تشکر از کاظم یک دست‌خط توسط یک پیک ویژه به ازگل بفرستم. نامه دست‌نویس تعداد زیادی از خواص‌الدوله‌ها به مجمع پاسبانان را دیدم. از محمدمهدی، خواص‌الدوله امور ارشادات فرهنگی تعریف کرده‌اند و گفته‌اند به درد ریاست خواص‌الدوله می‌خورد. مومنانه مشورت داده بودند. درستش هم همین است. از دستاورد‌های عصر ابراهیم همین کار‌های مومنانه بود. باید رییس بعدی خواص‌الدوله کسی باشد که این اعمال و رفتار‌های مومنانه را قبول داشته باشد و ادامه دهد. اصلاحیون هم اعلام کردند از بین عباس و مسعود و اسحاق یک نفر را برای ریاست خواص‌الدوله نامزد خواهند کرد. منتظرند ببینند مجمع پاسبانان که را خواهد و میلش به که افتد!

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

از اول صبح گزارش‌هایی از بورس به دستم می‌رسید. تابلو قرمز شده است. باید امیرحسین را برای ریاست خواص‌الدوله تایید کنند که دوباره مثل سه سال پیش بگوید که سه روزه مشکل بورس را حل خواهد کرد. قطعا در این صورت مشکل بورس حل می‌شود. یک ویدئوی تبلیغاتی از مهرداد، خواص‌الدوله امور طرق و ابنیه دیدم. درباره استیل و رنگ و قد و بالای رعنایش بود. تاثیرگذار بود. یک سری فیلم هم از فعالیت‌های سازنده مهرداد در اوایل دهه هشتاد در اجتماعات دانشجویی موجود است. قطعا تماشای آن‌ها هم برای عوام جذاب است. بالاخره مهرداد الکی و کتره‌ای خواص‌المله و خواص‌الدوله نشده و خودش یک چیز‌هایی داخل خودش می‌شناسد که می‌خواهد رییس خواص‌الدوله هم بشود. باید از محمود و علیرضا هم تشکر ویژه کرد که مسیر پیشرفت را برای مهرداد‌های این مملکت باز کردند.

یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

از صبح خبر‌هایی درباره اعلام اسامی نامزد‌های نشستن در صندلی ریاست خواص‌الدوله از طرف مجمع پاسبانان شنیده می‌شد. بعد از ظهر خبر رسمی آمد. شش نفر می‌توانند ادعا کنند که می‌خواهند رییس خواص‌الدوله‌ها شوند. مسعود از اصلاحیون و مصطفی از اصولیون، جدید هستند و بقیه همان همیشگی‌ها هستند: سعید و محمدباقر و علیرضا و امیرحسین. چقدر جای خالی محسن، بین این همان همیشگی‌ها حس می‌شود. علی و اسحاق و محمود و محمد و عباس هم همان جای همیشگی شان هستند. یعنی همچنان در قسمت بی‌صلاحیت‌ها مستقر خواهند بود. نگران استیل گنگ مهرداد و درخواست مومنانه خواص‌الدوله‌ها برای محمدمهدی شدم. مثل اینکه نشده که برایشان بشود. البته بین این نامزد‌های همیشگی، هستند کسانی که اگر رییس خواص‌الدوله بشوند اجازه نمی‌دهند مهرداد و محمدمهدی از سر جایشان بلند شوند. نباید امیدشان را از دست بدهند. از فردا تبلیغات این نامزد‌ها شروع می‌شود. فرمان افاضات اضافه کشور تا دو سه هفته از دست من که عوام‌الملکم، خارج خواهد بود و دور به دست از ما بهتران می‌افتد.

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

از امروز تبلیغات نامزد‌های نشستن روی صندلی ریاست خواص‌الدوله شروع شد. در نتیجه عملا تهران، رییس بلدیه ندارد؛ و در کشور نه رییس خواص‌الدوله‌ها وجود دارد و نه رییس خواص‌المله‌ها! باید از غلامحسین، رییس خواص‌الرعایا تشکر کنیم که گویا از جای خودش راضی‌ست و همان جا نشسته است. اسامی روسای ستاد‌های انتخاباتی هم در حال انتشار است. علی، نایب‌رییس خواص‌المله‌ها رییس ستاد محمدباقر شده است. محسن، معاون اجرایی دکتر ابراهیم به محمد، معاون اول دکتر ابراهیم نامه‌ای نوشته که تاریخش مال سال هزار و چهارصد و دو است و درخواست مرخصی کرده که رییس ستاد سعید بشود. معاونان علیرضا، در بلدیه هم آمده‌اند روسای بخش‌های مختلف ستادش شده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد کسی نگران اداره امور مملکت نیست. این‌ها از کرامات خواص است که چه باشند و چه نباشند تاثیری در انجام امور ندارد و ما عوام هم خیالمان حتی در موقع نبودن خواص راحت است. صحبت‌های تبلیغاتی مسعود و مصطفی و امیرحسین را شنیدم. همگی طوری ناراضی هستند که نشان می‌دهد تا حالا نقشی در اداره امور نداشته‌اند و در عین حال همگی همان حرف‌های همیشگی چهار سال یک بار نامزد‌ها را می‌زنند. با این حال هم خیال عوام را راحت کردند که با اینکه خودشان از همه چیز ناراضی هستند، اما چیزی را هم عوض نمی‌کنند.

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

تاریخ امروز کلا یک جوری است. مطمئنم در این تاریخ یک اتفاقی افتاده است، ولی انگار نباید یادم بیاید و بنویسم. خوشبختانه همه نامزد‌های کذا و اعضای اصلی ستادهایشان به سرعت توانسته‌اند فیلترشکن‌های خوب و باکیفیت تهیه کنند و به سرعت در حال فعالیت در همه شبکه‌های اجتماعی فیلترشده هستند. حتی خواص‌الدوله‌های کنونی که اکثرا طرفدار سعید و امیرحسین و علیرضا هستند و خواص‌المله‌هایی که در اطراف محمدباقر جمع شده‌اند و کلهم‌اجمعین معتقدند فیلتر خوب است، اما برای عوام، سعی کرده‌اند با استفاده از فیلترشکن‌های خوب با عوام صحبت کنند. سعید یک شماره حساب برای جمع کردن کمک‌های عوام اعلام کرده و خوشبختانه گویا تا این لحظه حدود یک میلیارد تومان هم پول جمع کرده است. چقدر خوب است که در این موقعیت‌ها می‌شود شماره حساب شخصی برای جمع‌آوری پول اعلام کرد. چون اگر سیل و زلزله آمده بود و کسی شماره حساب اعلام می‌کرد هم حسابش مسدود می‌شد و هم خودش باید توضیح می‌داد که چرا فکر کرده که باید کمک جمع کند. خوبی شماره حساب اعلام کردن سعید هم این است که پول‌هایی که جمع کرده تا قران آخر خرج می‌شود و چیزی از آن برای بعد از انتخابات نمی‌ماند که بخواهد توضیح دهد با بقیه پولش می‌خواهد چه کار کند. امروز روز جهانی فلافل هم بود. کاشکی سعید حالا که یک میلیارد پول دارد امشب در همه ستادهایش فلافل مجانی توزیع می‌کرد. مگر فلافل، چه کم از سیب‌زمینی دارد؟

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

سعید گفته یک جهان فرصت پیش روی ماست تا عقب‌افتادگی‌های چندصدساله را در چند سال جبران کنیم. متوجه منظورش نشدم. چون در عصر ابراهیم همه عقب‌افتادگی‌ها جبران شد و خیلی هم جلو رفتیم. احتمالا سعید یک سری عقب‌افتادگی که آن عقب‌تر‌ها افتاده بودند را شناسایی کرده و می‌خواهد آن‌ها را به سرعت جبران کند. قطعا یکی از آن عقب‌افتادگی‌ها هم همین نسوان بی‌حجابند که باید با سرعت جبران شوند! بقیه نامزد‌ها هم امروز اگر حرفی زدند مثل قبل بود. نظمیه‌ها هم در شهر همچنان دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها هستند و تلاش می‌کنند نسوان همانطور که خواص می‌خواهند لباس بپوشند.

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

امروز سالگرد اعطای نشان دولتی “خس و خاشاک” به عوام از طرف محمود است. خیلی‌ها یادشان نمی‌آید، اما عوام‌الملک نباید اجازه بدهد این افتخارات دریافت‌شده عوام از خواص فراموش شوند. عیسی، خواص‌الدوله امور ارتباطات اعلام کرد که یک بسته ۲۰ گیگابایتی پیام‌رسان‌های داخلی برای عوام عزیزشان در نظر گرفته است. خوش به حال عوام عزیزشان! آن‌هایی که مثل حضرت عوام‌الملک، پیام‌رسان داخلی ندارند می‌توانند با نصب آن‌ها جزو عوام عزیزشان بشوند. بالاخره ایام انتخابات است و عوام باید بدانند چطور عزیز خواهند شد. عکسی از سعید داخل یک اتوبوس در یکی از فرودگاه‌ها دیدم. معلوم نیست کی و کجا گرفته شده، اما ثابت می‌کند سعید فاصله بین هواپیماو سالن فرودگاه را بین عوام بوده است. تاثیرگذار بود و اشک در چشمانم جمع شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا