خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیە‌ی کانون دانش آموختگان دانشگاه‌های تبریز و علوم پزشکی در حمایت از پزشکیان

به نام خدا
بیانیۀ شمارۀ یک کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز و علوم پزشکی در حمایت از آقای دکتر مسعود پزشکیان

ملت بزرگ و عزیز ایران زمین انتخابات، فرصتی برای تجلی فضیلت شهروندی است و در این لحظۀ حساس از تاریخ کشورمان، نیازمند راهبر
اجرائی هستیم که با درایت و تدبیر بتواند ایران عزیز را از چالشها و مشکالت فراوان داخلی و خارجی عبور دهد.

آقای دکتر مسعود پزشکیان، با شناخت دقیق از مسائل و چالشهای کشور، میتواند این مسئولیت خطیر را برعهده بگیرد و راهی به سوی آیندهای روشنتر برای همۀ ایرانیان بگشاید.

ایران، با تمام ثروت و منابع طبیعی‌اش، درگیر مسائلی است که کیفیت زندگی مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. تامین معیشت روزانه به دغدغۀ اصلی مردم تبدیل شده و توزیع ناعادلانۀ فقر، جایگزین توزیع عادلانه قدرت، ثروت و منزلت شده است. ایجاد فضایی امن برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، نوآوری، تعامل سازنده با
جهان، جذب سرمایه‌های خارجی و حضور گردشگران درکنار حقوق پایه چون برخورداری از اینترنت پرسرعت و فیلتر نشده، آرزوهایی دور از دسترس شده‌اند.

در دنیایی که برای جذب نخبگان با یکدیگر رقابت میکنند، ما به عاملی برای فرار سرمایه‌های انسانی ارزشمند خود تبدیل شده‌ایم. در حالی که دیگر کشورها برای شکوفایی و توانمندسازی زنان و جوانان خود برنامه‌ریزی میکنند، زنان و جوانان ما با موانع متعددی روبرو هستند. عدم تخصیص بهینه منابع کشور، آیندۀ ما را به خطر انداخته است. در چنین شرایطی، نیازمند تغییرات بنیادین در سیاستها، ساختارها، برنامه ها و کارگزاران اجرایی کشور هستیم.

آقای دکتر مسعود پزشکیان اولین قدم برای غلبه بر این چالشها را بازگشت به مردم می داند. او با تکیه بر نیروی انسانی با دانش، توانمند و پاکدست و با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده خود در عرصه‌های مختلف حکمرانی و تکیه بر اعتماد ملی و سرمایه اجتماعی میتواند ایران را به سمت توسعه پایدار، تعامل سازنده با جهان و بهبود شرایط زندگی مردم هدایت کند. دکتر پزشکیان بر این باور است که توسعه کشور تنها در پناه آرامش و تعامل سازنده با نقش آفرینان داخلی و جهانی میسر است. دولت او، دولتی شفاف، کارآمد و پاسخگو خواهد بود که در پی شناسایی و بهره‌برداری از فرصتهای آینده برای ایران و ملت است.

او دولت قدرتمندی را ترویج می‌دهد که ضمن حفظ
امنیت پایدار، به آزادیهای مشروع و برابری همه شهروندان تأکید دارد و به تنوع و کثرت اقوام احترام میگذارد، و دولت او، دولتی خواهد بود که به مطالبات ملت گوش فرا خواهد داد و در جستجوی ارتقاء کیفیت زندگی با شرافت برای همه شهروندان است.

مراقبت از محیط زیست، منابع طبیعی و مقابله با تغییرات آب و هوایی و تأمین عدالت اجتماعی برای همۀ ایرانیان از اهداف قابل توجه اوست.

ما دانش آموختگان دانشگاههای تبریز و علوم‌پزشکی با شناخت عمیق و دیرینه‌ای که از شخصیت و
جهتگیری‌های جناب آقای دکتر پزشکیان داریم براین باوریم که او با شجاعت و پشتوانه مردمی، میتواند
بسترساز تغییرات سازنده باشد و جهت گیری اجرایی کشور را به مدار عقالنیت و تامین منافع ملی برگرداند و به حول قوه الهی زمینه‌ساز توسعه‌ای پایدار و عادلانه برای ایران عزیز باشد. بر این اساس ضمن اعلام حمایت قاطع خویش از ایشان به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایران عزیز از آحاد ملت ایران دعوت میکنیم به بهره‌گیری از فرصت ایجاد شده، به منظور تغییر در وضع موجود، ضمن حضور فعال در صحنۀ رقابت انتخاباتی با رای خود جناب آقای دکتر پزشکیان این چهرۀ متخصص، خدوم، فسادستیز، با درایت، متعهد، دلسوز، پاکدست و وطندوست را به
عنوان رئیس‌جمهور ایران عزیز برگزینند.

به امید ایرانی آباد و آزاد با ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان.

همه با هم برای ایران
کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز و علوم‌پزشکی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا