خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت پورمحمدی از محمد فاضلی

ستاد مسعود پزشکیان نوشت: مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتشار هشتگ #بگذاریدحرفشرو_بزنه به ماجرای قطع میکروفون دکتر فاضلی مشاور دکتر پزشکیان در میزگرد فرهنگی و اجتماعی واکنش نشان داد!!!

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام
    1- مطمئنا می توانیم عصبانیت آقای دکتر فاضلی را درک کنیم، اما ایشان می باید دسیسه گری کارشناس تلویزیون را با تدبیر به ضد خودش تبدیل کنند. قبل از آن همین کارشناس سعی کرد در پوشش تمجید از دکتر پزشکیان به خاطر قضیه دانشگاه تهران (واکنش منفی دکتر پزشکیان به توهین برخی به رهبری) وی را به دام بیاندازد، اما دکتر پزشکیان پاسخی درخشان دادند و نشان دادند چقدر نکته سنج و در پاسخ دادن به یک وسواس خناس حرفه ای هستند. به نظر بنده این قسمت از برنامه میزگرد فرهنگی (پاسخ درخشان دکتر پزشکیان به وسواس خناس) می باید دیده می شد اما عملا تحت تأثیر حواشی آخر برنامه قرار گرفت.
    2- در مورد مشاور دیگر آقای دکتر پزشکیان یعنی بهشتی میراث فرهنگی باید عرض نمایم، حضور وی و مانند وی در کنار آقای پزشکیان ، و اگر آقای پزشکیان انشالله رأی بیاورند در دولت آقای پزشکیان برای دولت اصلاحات زیان بار خواهد بود. این فرد از عوامل دستگاه های خارجی در غارت میراث فرهنگی کشور است و مطمئنا هم در ستاد آقای پزشکیان و هم در دولت آقای پزشکیان از عوامل پشت پرده نرسیدن برنامه های دولت اصلاحات به اهدافش خواهد بود.
    در واقع بهشتی میراث فرهنگی یکی از اعضای شاخه دیگر دستگاهی است که امثال احمدی نژاد و جلیلی و زاکانی را به وجود آورده است. در واقع این دستگاه دو چهره دارد. یک چهره از آن امثال احمدی نژاد و زاکانی تولید می کند، و یک چهره دیگر از آن امثال بهشتی میراث فرهنگی. این دو چهره اگرچه در ظاهر متفاوت اند اما در عمل و نتایج یکی هستند ، و در واقع در جهت تداوم تنش و عقب ماندگی در داخل کشور تکمیل کننده هم هستند.
    امیدوارم به این موضوع توجه جدی شود.

    5
    1
    1. همین جور گزنکرده پاره کنید ها! شما اصلاً بهشتی رو میشناسید؟ از نقش مهمش در بازسازی صنعت سینمای کشور که پس از انقلاب یک عده اومدن نابودش کنن چه خبری دارید؟ اصلاً میدونید که شهرت و محبوبیت سینمای نوین ایران مدیون کسایی مثل همین بهشتی و انوار و نجفیه؟ بعد هم بهشتی یکی از مهندسان معمار با شهرت جهانیه و مورد احترام. او اگر در این مملکت رشد کرده و جایگاهی کسب کرده در این کشور به خاطر تخصصش بوده نه مثل خیلیها که چه تو اصلاحطلبا و چه تو محافظه کارا، صرفاً به خاطر وصل بودن به مراکز قدرت آلاف و الوفی به هم زدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا