خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آفاطب؛ بهترین شرکت فروش دستگاه لیزر در ایران!

رپورتاژ آگهی

شرکت آفتاب فروزان آریا با نام تجاری آفاطب، در سال 1381 خورشیدی فعالیت خود را با هدف خدمت به جامعه پزشکی و زیبایی ایران آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ای و مستمر آفاطب طی این سا‌ل‌ها بر مبنای صداقت و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بوده است. به‌همین‌منظور آفاطب فقط دستگاه‌های لیزر با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا که موفق به دریافت تاييديه‌های  بین‌المللی ISO ،CE ، FDA شده باشند را به‌فروش می‌رساند. 

آفتاب فروزان آریا، مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌های لیزر برای موهای زائد، جوانسازی پوست، لاغری و مراقبت از پوست را فراهم آورده است که کلیه آن‌ها از جدیدترین مدل‌ها و معتبرترین برندها هستند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر خدمات و محصولات معتبر آفاطب می‌پردازیم و راز سال‌ها فعالیت موفق این مجموعه را برای شما فاش خواهیم کرد!

آفاطب؛ ارائه کننده انواع دستگاه لیزر با استانداردهای اروپایی

مجموعه آفتاب فروزان آریا با هدف استفاده از توان داخلی برای تولید دستگاه‌های لیزر، اولین قدم برای تولید، طراحی و فروش برخی از دستگاه‌ها را برداشته است. این دستگاه‌ها با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شوند که موجب به کسب سهم عظیمی از بازار در ایران و سایر کشورهای همسایه شده است. 

سنگ بنای مجموعه آفا کاملا اصولی ساخته شده و حضور پررنگ تیم‌های اداری، فروش، خدمات پس از فروش، آموزش، صدای مشتری، مارکتینگ، مالی و بازرگانی در این مجموعه دیده می‌شود. بیاید کمی بیشتر با قیمت دستگاه لیزر در پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های آفاطب آشنا شویم!

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار (Excel HR)؛ دستگاهی جادویی برای حذف موهای زائد

به دنبال بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد هستید؟ پس بررسی دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار را در ادامه از دست ندهید. دستگاه HR به‌عنوان Gold Standard بین انواع دستگاه‌های از بین برنده موهای بدن شناخته می‌شود. برای طراحی این دستگاه از دو تکنولوژی الکساندرایت و اندیگ استفاده شده است و به‌همین‌خاطر اندیکاسیون‌های متنوعی دارد. 

مجموعه آفتاب فروزان آریا به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی فروش این دستگاه در ایران شناخته می‌شود. برای خرید و بررسی قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت در مدل HR، فقط کافی است نگاهی به محصولات موجود در سایت آفاطب داشته باشید.

دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندیگ (Dual Accento)؛ با Accento از شر موهای بدن خلاص شوید!

دستگاه Dual Accento با دو تکنولوژی لیزر الکسانداریت با طول موج 755 نانومتر و لیزر اندیگ با طول موج 1064 نانومتر طراحی شده است. این دستگاه توسط کمپانی بایسون که بزرگ‌ترین مجموعه ساخت دستگاه‌های لیزر در کره جنوبی است، تولید می‌شود. 

قطعات اصلی این دستگاه در کشور آمریکا ساخته شده و امکانات منحصربه‌فردی دارد که باعث شده به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته شود. هم‌چنین از سایر کاربردهای این دستگاه می‌توان به رفع خال و زگیل, رفع موهای زائد, ضایعات عروقی اشاره کرد. 

دستگاه لیزر الکس اکسنتو (Single Accento) را از بهترین شرکت فروش دستگاه لیزر بخواهید!

دستگاه لیزر الکس اکسنتو (Single Accento) که در افا به‌فروش می‌رسد، یکی دیگر از محصولات کمپانی بزرگ بایسون کره جنوبی است. این دستگاه به تکنولوژی لیزر الکساندرایت با طول موج 755 مجهز شده است و دقت بسیار بالایی دارد. هم‌چنین کلیه قطعات این دستگاه کاملا اصل و آمریکایی بوده و با ضمانت کالا آفتاب فروزان آریا به‌فروش می‌رسد. برای مطالعه کاتالوگ و آشنایی بیشتر با مشخصات این دستگاه، می‌توانید توصیه می‌کنیم نگاهی به سایت رسمی شرکت فروش دستگاه لیزر موهای زائد آفاطب به آدرس afateb.com داشته باشید. 

با دستگاه‌‌های لیزر جوانسازی آفاطب؛ با چین و چروک خداحافظی کنید

آفتاب فروزان آریا نه‌تنها برای دستگا‌ه‌های لیزر موهای زائد، بلکه برای دستگا‌ه‌های جوانساز پوست نیز تنوع بی‌نظیری در نظر گرفته است. از جمله دستگاه‌‌های جوانساز آفا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه co2 فرکشنال مور اکسل و فایر اکسل (MORE-XEL و FIRE-XEL)
  • دستگاه پلتفرم زئو (XEO)
  • دستگاه لیزر اکسل وی (Excel v)
  • دستگاه لیزر کیوسوییچ LUCID QY و Q-PTP
  • دستگاه لیزر کیوسوییچ HS 290K

به‌لطف این دستگاه‌ها، دیگر برخورداری از پوست جوان و شاداب حتی در کهنسالی یک رویا نخواهد بود! البته که آفاطب با فروش این دستگاه‌‌ها همراه با ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و پشتیبانی، خیال شما را برای خرید بهترین دستگاه‌ها با بهترین خدمات راحت می‌کند. هرکدام از دستگاه‌های جوانسازی پوست، ویژگی‌های خاصی دارند که اطلاعات کامل آن‌ها همراه با کاتالوگ رسمی برای خرید راحت‌تر شما در سایت رسمی آفاطب بررسی شده است. 

10 سال خدمات پس از فروش؛ وجه تمایز آفتاب فروزان آریا نسبت به رقبا!

120 ماه خدمات پس از فروش واقعی و بدون قید و شرط! بله، مجموعه آفتاب فروزان آریا 10 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است. البته که علاوه‌بر این خدمات، با خرید دستگاه لیزر از یکی از بهترین شرکت‌های فروش دستگاه لیزر موهای زائد، 1 سال گارانتی نیز دریافت می‌کنید. به‌نوعی با تهیه یک دستگاه از مجموعه آفاطب، تا 11 سال پس از آن نیازی به نگرانی در مورد خدمات دستگاه نیست و در صورت بروز مشکل، فقط کافی است با مجموعه آفتاب فروزان آریا تماس بگیرید. 

از خدمات پس از فروش این مجموعه می‌توان به سرویس‌های دوره ای و پیش‌گیرانه (PM)، تعمیر تخصصی و خدمات پس از فروش در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تامین قطعات و ارتقاء دستگاه‌ها و به‌روزرسانی سیستم‌های قدیمی اشاره کرد. کارشناسان بهترین مشاوره‌ها را به شما ارائه می‌دهند و حتی اگر نیاز به خرید قطعات مصرفی داشته باشید، آفاطب نیاز شما را تامین خواهد کرد.

فروش لوازم مصرفی دستگا‌ه‌های لیزر در آفا؛ با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید!

خدمت دیگری که آفاطب ارائه می‌دهد و باعث برتری این مجموعه نسبت به سایر شرکت‌های فروش دستگاه لیزر موهای زائد شده است، فروش لوازم مصرفی است. لوازم مصرفی شامل مواردی می‌شوند که در فواصل زمانی مشخص باید تامین شوند، مانند فیلتر داخلی میکرودرم و کارتریج‌ها که در آفاطب به‌فروش می‌رسند. به‌نوعی باید گفت این مجموعه با شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها، کلیه خدماتی که پس از خرید دستگاه لیزر نیاز دارید را در نظر گرفته است. 

از جمله لوازم مصرفی قابل خریداری در آفتاب فروزان آریا می‌توان به محلول ضد عفونی، کارتریج‌ها در ده‌ها مدل برای دستگاه‌های مختلف،‌ پروب‌های مصرفی آر اف دیاترمی، آداپتور لیزر و الکترودها اشاره کرد. 

آفاطب؛ ارائه کننده انواع دستگاه لیزر و لاغری با تنوع بی‌حد و مرز در ایران

حال که با خدمات بی‌نظیر مجموعه آفتاب فروزان آریا آشنا شده‌اید، باید بگوییم برای دریافت این خدمات فقط یک قدم فاصله دارید و کافی است با شماره  02188107070 تماس بگیرید. هم‌چنین آفا در حال حاضر 3 نمایندگی اصلی و فعال دارد که امکان مراجعه حضوری به این نمایندگی‌ها برای خرید محصول وجود دارد. در نهایت نیز باید بگوییم آفا نه‌تنها در ایران، بلکه در جهان نیز برندی صاحب‌نام و شناخته‌شده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا