خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تولیدکنندگان برتر ساعت دیواری در ایران کدامند؟

رپورتاژآگهی

3D Acrylic with MDF Back Wall Clock for Living Room, Bad Room 66 x 43 x 1.5  Cms Black at Rs 460/piece | 3D Wall Clock in Surat | ID: 25587432348

اگر قصدتان خرید ساعت دیواری است و به دنبال پیدا کردن بهترین تولیدی های ایران هستید جای خوبی آمده اید! در واقع با خرید دیواری واسطه ها حذف می شوند و شما میتوانید محصول مورد نظرتان را با قیمت و اطمینان بیشتری خریداری کنید.

به این دلیل که ساعت دیواری از آن دسته کالا هایی هست که در معرض دید انواع مهمان ها قرار دارد باید از جایی بخرید که ساعت های شیک و خاصی داشته باشند.

ما هم در این مقاله به بررسی بهترین تولیدی های ساعت دیواری در ایران می پردازیم و در نهایت مناسب ترین را به شما معرفی میکنیم. پس برویم سراغ اصل مطلب!

  • النسی

اولین مورد از لیست ما تولیدی ساعت دیواری النسی است یکی از بهترین تولید کنندگان ساعت دیواری در ایران شناخته شده و که آن را با طرح های خلاقانه و فوق العاده شیکی که ارائه می دهد می شناسند.

ساعت های دیواری این برند در  طرح های و رنگ های و مدل های مختلفی ساخته میشوند که همگی از موتور قدرتمند تانگ یاون تایوان که 60 ماه گارانتی دارد بهره می برند.

از دیگر ویژگی های ساعت دیواری های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تضمین اصل بودن کالا
  2. تضمین بهترین قیمت بازار
  3. شیک و باکلاس بودن مدل ساعت ها
  4. قیمت های فوق العاده مناسب
  5. تنوع بالا
  6. داشتن امکان پرداخت در محل

 پیشنهاد میکنیم برای دیدن انواع ساعت دیواری النسی به صفحه زیر مراجعه کنید:

ساعت دیواری النسی

آدرس: سمنان – شهرک صنعتی شرق، خیابان اعتماد، خیابان رشادت – کارخانه ناطا

تلفن: 31109-023

  1. تولیدی ساعت دیواری رضایی

یکی دیگر از تولیدی های ساعت دیواری که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع ساعت های دیواری دارد تولیدی رضایی است. علاوه بر ساعت های دیواری این تولیدی ساعت مچی مردانه و زنانه هم تولید میکنه. برخی امکانات مثل موارد زیر جزو ویژگی های این شرکت محسوب می شوند:

  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  • پرداخت درب منزل
  • قیمت های مناسب
  • خرید حضوری و آنلاین

آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، شهرک مرتضی گرد، کوچه دوم (برای خرید حضوری لازم هست یک ساعت قبل تماس بگیرید)

شماره: 09197725138

اینستاگرام: https://www.instagram.com/tolidirezai.ir/

  1. تولیدی ساعت دیواری مارال

این تولیدی هم یکی دیگه از با سابقه های ساعت دیواری محسوب می شود که از سال 1383 اقدام به تولید انواع ساعت های دیواری نموده است و در حال حاضر درحال تولید و عمده فروشی انواع ساعت های دیواری است.

کشور های عراق، روسیه، آذربایجان، باکو، اسپانیا و افغانستان برخی از کشور هایی هستند که این تولیدی با آنها صادرات داشته است. همچنین در این شرکت انواع ساعت ها مثلا ساعت های پاندولی، ساعت های تقویم دار دیواری، ساعت های دیواری چوبی، ساعت های تبلیغاتی و ساعت های اداری ساخته می شوند.

آدرس: تهران، سه راه افسریه، خاوران، کیلومتر 15، عباس آباد میدان وحدت، مجتمع صدرا، پلاک 26

شماره: 36845844-021

مدیر فروش: 09124769775 

اینستاگرام: https://www.instagram.com/maral__clock/

  1. تولیدی ساعت دیواری پیمان

یکی دیگه از تولیدی های ساعت دیواری که بیش از 25 سال هست که به تولید این وسیله مشغول می باشد تولیدی ساعت دیواری پیمان هست. آباژور و تابلو هم از دیگر وسایلی هستند که این تولیدی آنها را تولید می کند. فروش این شرکت هم به صورت تک فروشی و هم به صورت عمده فروشی است که می توانید از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت خریدتان را انجام دهید.

آماده همکاری با انواع مغازه دار ها و صادرات به کشور های همسایه هستند و حتی به شکل خرید شرایطی مثل چکی هم فروششان را انجام می دهند. این شرکت دارای 2 کارگاه است که یکی در مرتضی گرد فعال می باشد و دیگری در صالح آباد تهران است.

آدرس شعبه یک: تهران بازار مبل مرتضی گرد خیابان گل نرگس شهر ساعت پیمان

آدرس شعبه دو: تهران بازار صالح اباد غربی کوچه اصف الدوله پلاک 25 شهر ساعت پیمان

آدرس شعبه سه: تهران صالح اباد غربی خیابان اناری پاساژ الماس شهر ساعت پیمان (فقط عمده)

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۵۱۰۴۲۵

 واتساپ ، تلگرام ، روبیکا 09120510425

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله 4 مورد از کارخانه های تولید کننده انواع ساعت دیواری در ایران را نام بردیم. پیشنهاد میکنم برای اینکه ساعت دیواری شیک، با ضمانت و خاصی خریداری کنید حتما از مجموعه تولیدی النسی دیدن کنید که مزایایی مثل فروش مستقیم حتی به صورت تکی وارسال تمامی محصولات به سراسر ایران و تحویل درب منزل به شما را دارا است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا