خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لحظه آخر به شما معرفی می‌کند؛ ارزان‌ترین راه‌های ممکن برای رزرو تور ترکیه

رپورتاژآگهی

برخلاف تصور عامه مردم، همیشه تورهای ارزان ترکیه تورهای بی کیفیتی نیستند! ارزان بودن تور ترکیه ممکن است به دلیل مدت اقامت کمتر، فصل سفر، نوع ایرلاین، نوع پرواز و نوع هتل محل اقامت باشد. راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، تور ارزان ترکیه را رزرو کنید. تنها کافی‌ست از فصل‌های کم تقاضا برای رزرو تور آگاهی داشته باشید و لحظه آخر مرجع تخصصی تورهای لحظه آخری را بهتر بشناسید.

ارزان‌ترین راه‌های ممکن برای رزرو تور ترکیه

مهم ترین راهکارهای خرید ارزان تور ترکیه

در سفر به ترکیه برخی عوامل به‌عنوان هزینه‌های اصلی وجود دارند و کاهش‌دادن آن‌ها نقش مهمی در هزینه تمام شده سفر شما دارد. تورهای ارزان ترکیه نیز، این عوامل را در نظر گرفته و تجربه سفر ارزان را به مسافران ارائه می‌دهند‌. در ادامه به اصلی‌ترین فاکتورهای دخیل در هزینه تور ترکیه اشاره می‌کنیم:

نوع سفر؛ تعیین کننده اصلی قیمت

اینکه سفر شما به ترکیه زمینی باشد یا هوایی نقش مهمی در هزینه تمام شده تور ترکیه شما خواهد داشت. سفر‌های زمینی با قطار یا بی‌آرتی هزینه کمتری دارند. هرچند که ممکن است سفر با ترکیه به‌صورت زمینی زمان بیشتری را شامل شود؛ ولی مسیر سفر شما نیز بخش هیجان‌انگیز سفر شماست که با گذر از طبیعت زیبای ترکیه بسیار لذت‌بخش است. تورهای زمینی ترکیه در بسیاری از وب‌سایت‌های آژانس‌های مسافرتی به‌صورت هفتگی یا ماهانه اجرا می‌شوند و طرف‌داران بسیار زیادی نیز دارند.

سفر به ترکیه

نوع ایرلاین؛ انتخاب های بسیار با بازه قیمتی متفاوت

در ایران ایرلاین‌های متنوعی وجود دارد که مقصد سفر خود را به بهترین شهرهای ترکیه نظیر آنکارا و استانبول مشخص می‌کنند. این ایرلاین‌ها، در پرواز خود خدمات متفاوتی را به مسافران عرضه می‌کنند که بسته به بودجه سفر خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. ایرلاین‌های ترکیش، پگاسوس، سان اکسپرس و آنادولو جت از جمله ایرلاین‌های با قیمت سفر ارزان محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که برخی از این ایرلاین‌ها به دلیل کنسلی پرواز یا خالی ماندن صندلی‌های خود، اقدام به ارائه بلیط‌های چارتری یا لحظه آخری می‌کنند. این پروازها قیمت شگفت‌انگیزی دارند و دسترسی به آن‌ها از طریق لحظه آخر امکان‌پذیر است. کیفیت پروازهای لحظه آخری شبیه به کلاس‌‌های پروازی اکونومی است و از نظر خدمات پذیرایی هیچ کاستی برای مسافران به همراه ندارند.

زمان سفر؛ انتخابی موثر در قیمت

ترکیه کشوری است که با دو دریای مرمره و سیاه مرز مشترک دارد و بسیاری از کشورهای آن ساحلی هستند‌. جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که به ترکیه سفر می‌کنند به‌قصد تجربه تفریح‌های ساحلی یا دیدن تنگه بسفر به این کشور سفر می‌کنند. در فصل تابستان تفریحات آبی و گشت‌وگذار در ترکیه بسیار پرتردد است و به دلیل افزایش تقاضا در این فصل، قیمت بلیط‌های تور نیز بیشتر خواهد شد. در ماه‌های بارانی ترکیه که در بازه زمانی دسامبر تا فوریه قرار دارند، می‌توان با رزرو تور لحظه آخری استانبول از طبیعت زیبایی که در برخی کشورهای گرمسیری آن مانند آنکارا، ون، ازمیر، بدروم و کوش آداسی لذت برد. این شهرها از نظر زیبایی بصری دست کمی از استانبول ندارند؛ علاوه بر این طبیعت گرمسیری این شهرها فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار در مکان‌های تاریخی و طبیعی آن است.

بهترین زمان سفر به ترکیه

رزرو هتل؛ دست شما بسیار باز است

هتل‌های ترکیه بر اساس امتیاز و امکاناتی که به مشتری ارائه می‌دهند قیمت متفاوتی دارند؛ اما فاکتور دیگری که در تعیین قیمت این هتل‌ها اهمیت دارد، میزان تقاضای مسافران است‌. در فصل زمستان به دلیل کاهش تقاضا و خلوت بودن ترکیه، امکان رزرو هتل ارزان بسیار بیشتر است. در این فصل حتی هتل‌های لوکس ترکیه نیز آفر‌های ویژه‌ای را در سایت خود ارائه می‌دهند که آژانس‌های مسافرتی با رزرو آن‌ها، تجربه تور ارزان ترکیه را برای افراد فراهم می‌کنند.

چگونه تور ترکیه ارزان رزرو کنیم؟

اولین قدم برای خرید تور ترکیه ارزان، انتخاب آژانس مسافربری معتبر و دارای قیمت مناسب است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع تورهای ترکیه به وب‌سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه کنید. در این وب‌سایت تورهای ترکیه ارزان در مدت‌های زمانی بسیار متنوع وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به بودجه، برنامه سفر خود و همچنین زمان سفر گزینه موردپسند خود را انتخاب کنید. تور لحظه آخری استانبول، یکی از تورهای پرطرف‌داری است که می‌توانید با رزرو آن یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای ترکیه را به ارمغان بیاورید. البته دقت داشته باشید که تورهای ترکیه در فصل زمستان و پاییز به دلیل سرمای هوا، قیمت بسیار مناسبی دارند و هتل‌های زیادی در این برهه زمانی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورند. لازم به ذکر است معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران عضو خانواده لحظه آخر هستند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا