خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد استاندار زنجان از شرایط احزاب سیاسی


استاندار زنجان گفت: در حوزه سیاست ساز و کارهای مربوط به مشارکت مردم در سیاست مثل احزاب را نداریم و این باعث سردرگمی مردم می‌شود و نامزدها و منتخبان هم چیزی را گردن نمی‌گیرند.

به گزارش سایت همدلی زنجان، «محسن افشارچی در آیین گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: مسئاه عمده کشور این است که نرم‌افزار حکمرانی شامل ساز و کارها و فرآیندها از دهه ۶۰ به این سو به روز نشده است.

او ادامه داد: در حوزه سیاست هم ساز و کارهای مربوط به مشارکت مردم در سیاست مثل احزاب را نداریم و این باعث سردرگمی مردم می‌شود و نامزدها و منتخبان هم چیزی را گردن نمی‌گیرند.

استاندار زنجان گفت: در حوزه اقتصاد هم چنین مشکلی داریم که اقتصاد ما بر مبنای نفت شکل گرفته است و رشد اقتصادی اغلب از محل درآمدهای نفتی محقق می‌شود.

افشارچی به فرآیندهای زمان بر استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اکنون ۱۷ مرکز داریم که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند در حالیکه این روند، واگراست و ما نیازمند این هستیم که فرآیندها همگرا شود.

او اظهار داشت: طی فعالیت دولت سیزدهم از محل همگرایی‌های ایجاد شده در استان، ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر کردیم.

استاندار زنجان به اهمیت حوزه بازرگانی و تجارت اشاره کرد و گفت: تجارت باید به صورت یک فعالیت مستقل و مجزا تعریف شود در حالیکه تولید کننده‌ها در کنار تولید کار فروش محصولات را هم انجام می‌دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا