خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد های شخصیت های سیاسی به سعید جلیلی

کانال وبسایت دیدار نیوز نوشت نقدهای شخصیت های سیاسی به سعید جلیلی:

🔴سردار سلیمانی(به نقل از ذوالنور)
اگر جلیلی رئیس جمهور شود من یک روز در سپاه قدس نمی‌مانم، استعفا خواهم کرد. ایشان تمرکزگراست، چک آبدارچی و نگهبان رو هم باید امضا کند، کار با وجودش قفل میشه.

🔴محسن رضایی
محسن رضایی به سعید جلیلی درباره مذاکرات هسته ای: نمی شود کشور را با شعار معطل کرد و اسمش را گذاشت انقلابیگری

🔴ولایتی
دیپلماسی این نیست که انسان برود مقابل کشورهای دیگر خطابه بخواند و در مصاحبه مطبوعاتی مطالب خود را بیان کند. دیپلماسی این نیست که ما در یک طرف بنشینیم و آنها در طرف مقابل بنشینند و ما حرف مشخصی را بزنیم بدون آن که اقدامات دیگری در خارج از آن انجام دهیم.

🔴 علی اکبر صالحی
جلیلی فکر می‌کرد ما رقیب او هستیم/ما گفتیم که مکمل شما هستیم و مذاکرات ما محرمانه است/بعد از مجوز آقا، ما قرار بود دو سه روز بعد برویم برای مذاکره، اما سه ماه طول کشید تا برویم، چون اقای جلیلی همراهی نمی کرد/دفعه ی دوم برای مذاکرات محرمانه، بدون هماهنگی با دبیرخانه شورای امنیت ملی، مذاکره کننده ها را فرستادیم که بعدا آقایان رفتند شکایت کردند و…

🔴شهید امیرعبداللهیان( به نقل از رنجبران)

رنجبران، مجری و مقام سابق صداوسیما: اجازه ندهند کسی رای بیاورد که فضا را به یک فضای تند تبدیل کند، چون کشور واقعا کشش فضای تند را ندارد. من یادم نمی‌رود شهید امیرعبداللهیان همانند برادر برایم بود ایشان زمستان ۱۴۰۰ تعریف می‌کردند که تمام شده بود؛ کار مذاکرات تمام شده بود و به نقطه نهایی رسیدیم ایشان اسم نمی‌بردند، اما برخی از طیف‌ها اجازه ندادند کار انجام شود. مردم بروند و پیدا کنند و به این فرد رای ندهند.

🔴عباس عراقچی
جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢ شمه‌ای از آن‌ها را گفت، در نهایت استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.

🔴محمدجواد ظریف
نمی‌دانم جلیلی این دروغ‌ها را از کجا می‌گوید، برایش از اسرائیل می‌فرستند که فرزند آن مغز متفکرش آن‌جاست؟ / اعصاب تماشای دروغ‌های جلیلی را ندارم/ این همه تحریم برای کشور آورده، راست‌راست به دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید من این کار را نکردم

🔴حسن روحانی
برجام باعث شد تا ما بتوانیم هواپیما بخریم چراکه امروز ناوگان هوایی ما دچار مشکل است. برجام باعث شد برای طرح‌هایی که داریم شرکت‌های خارجی بیایند و سرمایه‌گذاری کنند. در سایه برجام ۸۶ میلیارد دلار طراحی شده بود که از بانک‌های خارجی اعتبار داده شود تا شرکت‌های خارجی در ایران سرمایه‌گذاری کنند. اگر برجام بد بود چرا شورای عالی امنیت ملی که خودت هم در آنجا نشسته بودی، تصویب کرد؟ همین حرف‌هایی که در مناظره می‌زنی ده بار در شورای عالی امنیت ملی گفتی و صد بار به تو جواب دادند. باز هم برمی‌گردی به حرف قبلی!مردم این‌هایی که کج‌فکرند تا پایان کج‌فکر هستند. کشور را دست افرادی ندهیم که واقعیت‌ها را به شما نمی‌گویند. افکارشان ناصحیح و نادرست است.

🔴قاضی زاده هاشمی
جلیلی کسی بود که رئیسی را آزار میداد، عقاید رئیسی رو اصلا قبول نداشت، اخلال ایجاد میکرد، حتی وقتی به همکاری دعوت شد همکاری رو نپذیرفت، حاضر نشد از خودش بگذره و بیاد به کمک، الان دیگه نمیتونه بگه که من امتداد دولت شهید رئیسی هستم. همین مطلب نشون میده که این وسط تقلب و عدم صداقت هست!/ چطور یک ماهه اخیر متوجه شدید که امتداد رئیسی هستید؟ چطور یهو فهمیدید که نظریات و انتقادات شما از رئیسی اشتباه بوده و شدید امتداد رئیسی!؟

#دیدار_نیوز
@didarnews1| @didarnewsir

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا