خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اقدام جدید پلیس در ورودی‌های متروی تهران

مشاهدات حاکی از آنست که در چند روز اخیر پلیس پایتخت، با دقت بیشتری مجوز‌های حضور اتباع افغانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تابناک: مشاهدات حاکی از آنست که در چند روز اخیر پلیس پایتخت،و برخی دیگر از شهرها همچون کرج،  با دقت بیشتری مجوز‌های حضور اتباع افغانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

براساس این گزارش، پلیس در ورودی‌های مترو، گذرنامه و دیگر مجوز‌های این اتباع را مورد بررسی قرار داده و در صورت نقض مدرک از ورود آن‌ها به مترو جلوگیری می‌کند.

تا لحظه تنظیم این خبر، هیچ مقامی در مورد این موضوع اظهارنظر نکرده است و معلوم نیست آیا طرح جدیدی پیرامون بازگشت اتباع غیرمجاز در حال اجراست یا مطابق گذشته این موضوع در حال پیگیری است و تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

پیش‌تر حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و دهم مجلس که از سال ۹۷ تا ۹۸ ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، در گفتگو با تابناک حضور اتباع افغانستانی در ایران را تهدید و فرصت قلمداد کرده و گفته بود: «اگر سیاست خاصی در زمینه پذیرش اتباع وجود نداشته باشد ممکن است این موضوع تبدیل به تهدید شود و اتفاقات غم انگیزی نیز در کشور رخ دهد و این موضوع واقعیت است و قابل کتمان نیست. با توجه به اینکه موج تازه‌ای از مهاجرت ها، پس از به قدرت گرفتن دوباره طالبان در افغانستان آغاز شده باید در مورد آن کمی تامل کرد چراکه برخی مهاجرین سابقه نظامی گری در افغانستان را هم دارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا