خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت قرمز منابع آبی استان یزد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به افزایش دما و مصرف زیاد آب، ذخایر آب استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

به گزارش سایت بامداد یزد، «ضیاء زینی در اطلاعیه شماره6 اعلام کرد که با توجه به افزایش دما و مصرف زیاد آب، ذخایر آب استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

او در این اطلاعیه از از هم استانی‌ها خواست؛ نهایت دقت و صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند تا آب در دسترس همگان قرار گیرد و از افت فشار آب جلوگیری شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد همچنین در این اطلاعیه بر پرهیز از گرفتن دوش‌ گرفتن های طولانی مدت، شستن حیاط و خودرو، پرکردن حوض و پرهیز از مصارف نامتعارف تاکید کرد.

زینی با بیان اینکه در مدت ۴ ماه ۲۵ میلیون متر مکعب آب در کولرهای آبی تبخیر می شود، اظهار داشت: اگر همه مشترکان بر روی کولر آبی خود سایبان نصب کنند، به میزان 15 درصد از تبخیر سه میلیون و 750 هزار متر مکعب آب جلوگیری می شود که معادل 133 تانکر تریلی 28 هزار لیتری آب است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صنایع آب بر نباید در کویر مرکزی ایران مستقر شوند. تنها راه حل مشکل بازگشت به شیوه چند هزار ساله زندگی در ایران است. باید بدانیم کجا زندگی می کنیم و روش مناسب زندگی در آنجا چگونه است.

  2. چاه های شرکتها و کارخانجات و بروید نگاه کنین .ببینید چه آبی مصرف میکنن.فقط زورتون به شهروندان نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا