خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله نورمفیدی: دکتر پزشکیان را تحسین می‌کنم

کانال تلگرامی گرگان فردا نوشت: «نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مبنا، طرز تفکر و شرایط ۱۸ گانه دکتر پزشکیان برای انتصاب وزرا و معاونین دولت، نشان دهنده درایت و پختگی وی می باشد که بنده ایشان را تحسین می کنم.

آیت الله نورمفیدی در دیدار دکتر محمدمهدی اسلامی رییس و اعضای ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان افزود: همانگونه که دکتر پزشکیان در شروط انتصابات خود اعلام‌کردند، برای دست یابی به توسعه کشور صرف نظر از گرایش های جناحی، قومی ‌‌و مذهبی افراد، می بایست تخصص گرایی، شایسته گزینی، کار تخصصی و کارشناسی مدنظر قرار گیرد، بنده نیز با این نظر موافقم و‌ در پیام تبریک خود به ایشان، همین موارد را متذکر شده بودم.

به گفته او با شناخت دیرینه ای که از سلامت نفس،سعه صدر و‌ تجربه های ارزشمند دکتر پزشکیان دارم، امیدوارم با بهره گیری از افراد شایسته فارغ از تعلقات گروهی و جناحی، زمینه وحدت و همدلی افزون تر برای حل مشکلات و اعتلای کشور فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به نشستی که با دکتر جلیلی( کاندیدای رقیب دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری) داشتند، یادآور شد: به دکتر جلیلی هم متذکر شدم که باندبازی، سد راه توسعه کشور است بگونه ای که کشور بخاطر باند بازی ها و جناح بازی ها متضرر شده است.

نورمفیدی اضافه کرد: منکر اقداماتی که در سال های گذشته شده است، نمی شوم اما برای توسعه کشور و استان، نیاز به کارهای اساسی است و همه باید به میدان بیایند.

او ادامه داد: بدون‌شک دکتر پزشکیان وقتی موفق خواهد بود که همراهان و معاونان وی از انسان های توانمند ‌و کاربلد باشند و‌ در دنیا نام و نشانی داشته باشند و دنیا روی آنها حساب کند.الهه هیرکان

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان نیز در این دیدار با تبریک پیروزی مردم در حماسه ۱۵ تیر گفت:
ما پس از پیروزی دکتر پزشکیان دنبال سهم خواهی اجرایی نیستیم اما کشور باید درحوزه مدیریت اجرایی پوست اندازی کند.

دکتر محمد مهدی اسلامی افزود: اگر کشور با اقدامات مدیریتی مشابه سال‌های گذشته می توانست موفق عمل کند باید تا به حال در بسیاری از عرصه ها با توفیق مواجه می شدیم. امیدواریم در دوره جدید نگاه جدیدی ایجاد شود تا به اهداف مد نظر رییس جمهور منتخب برسیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا