خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نه دین دارند، نه آزادگی این داعشی‌کلام‌ها

غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

آزاده که نیستند بماند، با ادبیات خودشان بخواهیم صحبت کنیم، دین هم ندارند. دین و دیندار التزام به آزادگی دارند. کسانی که از این خصلت انسانی و الهی بی بهره اند، دین هم ندارند. اگر قرار به قیاس بر اساس رفتار و گفتار باشد، این جماعت به یزیدی بودن نزدیکتر و به خوانش صفات رذیله سزاوارترند.

می خواستم بنویسم بدبختانه، به نام دین هم علیه بینات و تصریحات دینی، اقدام می کنند، یادم آمد آنان که در کربلا بر حجت خدا، تیغ کشیدند و سرِ سید الشهدا(ع) را بریدند و به نیزه کردند هم داعیه دین داری داشتند. اینان که امروز هر ناروایی را روا می دارند و هر تهمتی را برچسب افراد می کنند و هر بداخلاقی را به اخلاق عملی خود تبدیل کرده اند، از همان قبیله اخلاق سوز ها اموی‌رفتارهایند.

من همواره می کوشم کلمات- حتی اگر آتش به جان داشته باشند- روانی را برنیاشوبند. تلاش می کنم تند نگویم حتی به تندگویان افراطی‌رفتار اما گاهی فریاد زدن را عین عدل و احقاق حق می دانم. مثل امروز و این خبر.

بخوانید؛ “یک روحانی بدون دعوت پشت میکروفون قرار گرفت و با طعنه و کنایه رئیس جمهور منتخب را یزیدی خطاب کرده و رای دهندگان را فریب خوردگان دستگاه معاویه خواند، این سخنان با واکنش و اعتراض تند مردم مواجه و سخنران مجبور به اتمام سخنرانی و ترک مجلس شد.”

این ماجرا در مسجد امام جعفر صادق شهر محمدیه شهرستان البرز اتفاق افتاده است. آن هم در مراسمی که محمد علیخانی، امیر طاهرخانی و جمعی از اعضاء ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین نیز حضور داشتند. واقعا این افراد با خودشان چه فکر می کنند که هر نوع بی فکری از آنان سر می زند؟ در ماجراهایی چنین می خواهند آبرو از رئیس جمهور منتخب ببرند اما انگار نمی فهمند که به مجلس حسینی و صاحب مجلس که امام زمان(عج) است اهانت می کنند.

باطل کردارانی که حق را به قامت کوتاه خود می سنجند و هرکه مثل آنان به جمود گرفتار نباشد، را تکفیر می کنند. اینان را هم اگر تیغ و تیر در اختیار بود، روی داعش را سفید می کردند. اگر خونی که در دیده و دل دارند از دست شان نمی چکد نه به خاطر طهارت پندار که به خاطر کوتاهی دست ها است.

خدا زبانِ پرگناه شان را هم مثل دست‌هاشان کوتاه کند تا ملک و ملت یک مقدار بتوانند نفس بکشند به حرمت سید الشهدا و همه شهدای راه حق. ان‌شاءالله

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا