خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی جمعی از فرزندان شهدا خطاب به پزشکیان

جمعی از فرزندان شهدا در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم، نوشته‌اند:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر پزشکیان سلام علیکم

سرور گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و تبریک و آرزوی توفیق برای جنابعالی و سایر نیروهای خدوم انقلاب، به استحضار میرساند: راجع به ریاست آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید و امورایثارگران مطلب فراوان است، لکن آنچه که در این مرقومه فوریت و نیاز به پیشگیری دارد، «تسریع عامدانه ایشان در امضای اسناد واگذاری سازمان اقتصادی کوثر به بنیاد مستضعفان است که به قصد […]» میباشد.
در این باره معروض می دارد، پس از استقرار ایشان در بنیاد شهید و امور ایثارگران، موج شدیدی در برکناری بسیاری نیروهای متخصص در سازمان اقتصادی کوثر ایجاد شد و افرادی جایگزین شدند که بعضاً اولین تجربه مدیریتشان بود.
پس از ناموفقیتهای بسیار، «موضوع فروش سازمان، توسط ایشان به بهانه عدم تکلیف بنیاد شهید در بنگاهداری مطرح گردید با این هد ف که […]» لکن دفتر مقام معظم رهبری به موقع و با تدبیر ورود پیدا کرد و راه فروش خودسرانه و […] مسدود کرد.
امّا مابازای واگذاری سازمان اقتصادی کوثر، قرار است برخی سهام غیر مدیریتی از بنیاد مستضعفان نصیب خانواده های شاهد و ایثارگر گردد که موجب نارضایتی و نگرانی شده است.
لذا «خواهشمند است تا استقرار دولت چهاردهم، به هر نحو ممکن، مانع از امضا و تبادل اسناد واگذاری سازمان اقتصادی کوثر شوید.» متعاقباً به پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در جهاد تبیین، پیشنهاد میشود جلسه ای را با حضور فرزندان شاهد مستقر در سازمان اقتصادی کوثر و قاضی زاده هاشمی مقرر فرمایید تا پیرامون عملکرد ایشان شفاف سازی شود. با تأکید بر اینکه در دوره ریاست ایشان بسیاری نیروهای متخصص از میان فزندان شهید در آن سازمان […] به انزوا و خروج رانده شدند.
دست خدا و شهدا همراهتان

با احترام جمعی از فرزندان شهید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا