خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید رسایی: باید از رئیس‌جمهور منتخب حمایت کنیم

نماینده تهران در مجلس گفت: در شرایط حساس کنونی باید دنبال تقویت وحدت باشیم و به دور از تفرقه از رئیس جمهور منتخب برای تحقق اهداف نظام حمایت کنیم.

به گزارش سایت تیتر قزوین، «حمید رسایی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین اظهارداشت: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که بیجاد ا گذشت هزاران سال هنوز در دلها شوق ایجاد کرده و خاموش نخواهد شد.

او افزود: جنبه احساسی عاشورا باید به عقلانیت تبدیل شود تا بدانیم امام حسین (ع) از نداشتن یاران مخلص در رنج بود و به شهادت رسید.

رسایی یادآور شد: عاشورا محدود به یک دوره و زمان خاص نیست و همواره ادامه دارد و شعار «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» بیانگر توجه به شناخت حق و باطل است و همه باید دنبال وحدت باشیم

این نماینده مجلس تقویت وحدت در جامعه را مهم دانست و گفت: نباید تبلیغات دوران انتخابات دست مایه اختلاف شود بلکه لازم است همه آن‌ موضوعات را فراموش کنیم و بدانیم لازم است در راستای سیاست های تبیین شده از سوی رهبری گام برداریم.

او تصریح کرد: در دوره انتخابات تشخیص بر عهده مردم گذاشته شد و و امروز رئیس جمهور منتخب مورد تایید رهبری و همه مردم است و باید در راستای حمایت از ایشان بر اساس سیاست های اصلی نظام حرکت کنیم.

رسایی افزود: سیاست به معنای اقامه دین است و واجبات الهی باید اجرا شود و به تاسی از امامان معصوم با پیوند دین و سیاست در مبارزه با ظلم و جور جدی باشیم.

رسایی گفت: هر اقدامی در راستای ایجاد اختلاف بعد از انتخابات بر خلاف منویات رهبری است.

او بیان کرد: رژیم صهیونیستی اتاق فکر و میز مهدویت را به راه انداخته تا جریان منتظران را به انحراف بکشاند و طرفداران ولیعصر از فلسفه قیام علیه ظلم زمانه دور بمانند.

رسایی در ادامه به ماجرای امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و یادآور شد: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که به رغم گذشت هزاران سال از آتشی که در دل‌ها ایجاد کرده، هنوز خاموش نشده و جریان دارد.

او خاطرنشان کرد: عاشورا دارای یک جنبه احساسی است که باید به جنبه عقلانیت تبدیل شود و بدانیم امام حسین (ع) از بی یاری به شهادت رسید، نه از بی آبی و این واقعیت‌ها مورد توجه قرار ‌گیرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا