خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد حسن صادقی از مدیریت درمان تامین اجتماعی در حضور مقامات حوزه درمان این سازمان

حسن صادقی طی نشستی در حضور مسئولان درمان سازمان تامین اجتماعی از مدیریت این حوزه در بیمارستان تامین اجتماعی شهریار انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته درمان مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۳ در بیمارستان شهریار تامین اجتماعی ظهر دیروز با حضور اعضا کمیته درمان به همراه ریاست کمیته درمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران یعنی حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) و نیز مسئولین اداره کل درمان استان تهران و درمان غیر مستقیم و ریاست بیمارستان برگزار شد. 

اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه شامل موارد زیر بوده است: 

۱: گزارشی از وضعیت بیمارستان توسط ریاست بیمارستان 

۲: نقاط ضعف آزمایشگاه‌های بخش درمان بیمارستان‌های ملکی 

۳: معارض پیدا شدن ملک بیمارستان توسط کمیته امداد و بررسی پرونده در دادگاه 

۴: نقصان‌های بیمه‌پردازی با توجه به ضعف قانون در ماده ۷۶ 

۵: چشم‌انداز تاریک وضعیت سازمان تامین اجتماعی در ۱۰ سال آینده با توجه به ضریب پشتیبانی 

در پایان این جلسه سخنرانی حسن صادقی در مورد وضعیت نابسامان درمان سازمان و نیز اخذ تصمیم جهت جلسات مشورتی و تشکیل کمیته فنی از اعضا با کمک کادر درمان جهت هم‌پوشانی آرا و نزدیک شدن به طرحی واحد جهت ارائه به معاونت درمان و تشکیل جلسات مشترک با معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با استقرار دولت و ارائه پیشنهادات مدیریتی جهت تحول در نحوه اداره بخش درمان سازمان تامین اجتماعی اهم مطالب طرح شده توسط وی بود. 

در پایان این جلسه شهرام غفاری (مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی) پیشنهاد تشکیل جلسات فنی تخصصی با حضور چند نفر از اعضای کمیته درمان و کارشناسان معاونت درمان به جهت ارائه طرح چند وجهی در جهت تحول در ساختار مدیریت درمان در سازمان تامین اجتماعی دادند و با موافقت حضار تصمیم بر هماهنگی‌های لازم از سوی دبیر کمیته درمان (قربانی) شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا