خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه اردبیل: رژیم صهیونیستی ورقی وحشتناک بر عمر شومش افزود

در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه، امام جمعه اردبیل در پیامی گفت: باند خون‌ریز، سفاک و تروریست صهیونیستی اسرائیل، ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم هفتاد و پنج ساله خود افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما (اردبیل)، «آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه پیام صادر کرد

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لَا يُعْجِزُونَ”(کافران هرگز نپندارند که پیش افتادند، (نه) هرگز (خدا و رسول خدا را) زبون نتوانند کرد.)

“إِنَّ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا كَانُوا خَاطِئِينَ”(همانا فرعون و هامان و لشکریانشان بسیار نادان و خطا کار بودند.)

باند خون‌ریز، سفاک و تروریست صهیونیستی اسرائیل ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم هفتاد و پنج ساله خود افزود.

این ننگ بشریت با وقاحت تمام، با زیرپا گذاشتن تمام مواثیق بین‌المللی، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور ما را مورد هدف قرار داد و میهمان ملت و دولت ایران را نه در میدان جنگ که عرضه آن را ندارد بلکه در اقدامی ارهابی و تروریستی به شهادت رساند. آن شهید والا‎مقام گناهی جز مبارزه با اشغالگر و دفاع از وطن و ملت خود که هر دو را منشور حقوق بشر سازمان ملل به رسمیت شناخته نداشت.

پاداش آقای هنیه فقط شهادت بود و به تعبیر فرزند برومندش به آرزوی دیرینه خود رسید ما در برابر دشمنان غدار جز افتخار “احدی الحسنین” مسیر سومی نداریم.

این جنایت شنیع باند ترور موسوم به اسرائیل و همچنین حمله این رژیم به قلب بیروت که هر دو بعد از حضور ننگ اولاد آدم یعنی نتانیاهو در کنگره و تشویق مستمر اعضای روسیاه و مرتزقه کنگره صورت گرفت را ناشی از تشجیع این مرد خبیث توسط آمریکا می‌دانیم و بلکه خون چهل هزار مظلوم غزه دقیقاً از چنگال خونین آمریکا می‌ریزد.

همه بدانند که آمریکا با این جنایت‌ها در حق مسلمان‌ها بالصراحه با مسلمان‌ها اعلان جنگ کرده است و حالا تکلیف تمام ملت‌های مسلمان کشیدن نیام از غلاف و قیام عمومی و حرمت فرار از زحف است‌.

بدون شک شرافت ذاتی و اقتضاء ذاتی خون شهید، قاتل شهید را نابود و به فکر شوم او نتیجه معکوس خواهد داد.

وعده خداوند حق و فردا به امروز نزدیک و ایام در حال آمدن است.
به دشمن می گوییم: “فَانْتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ”( اینک شما منتظر (عذاب خدا) باشید من هم با شما منتظر (نصرت او) هستم.)

سیدحسن عاملی
۱۰ مرداد ۱۴۰۳
۲۵ محرم ۱۴۴۶»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا