خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ثبت نام واردات خودروهای کارکرده توسط شرکت کیان خودرو

رپورتاژ آگهی

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت کیان خودرو، با توجه به آزادسازی واردات خودرو برای عموم مردم از طرف سخنگوی دولت، این شرکت امکان ثبت نام و واردات خودرو را برای مشتریان خود فراهم نموده است. جهت ثبت نام مستقیم و سریع به سایت kiankhodro.org مراجعه نمایید.

شرایط واردات خودرو برای عموم

شرایط واردات خودرو بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۱ قانون ساماندهی صنعت خودرو و آیین نامه واردات خودرو مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ توسط شرکت کیان خودرو به عنوان حق العمل کار انجام می‌گیرد.

ارز مورد نیاز  برای واردات خودرو.

از آنجایی که ارز مورد نیاز برای واردات باید منشا خارجی یا ارز حاصل از صادرات یا سرمایه‌گذاری مشروط به تایید بانک مرکزی را داشته باشد، شرکت کیان خودرو با استفاده از منابع مالی خارج از کشور و همچنین استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی، اقدام به واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) در سال 1403 برای مشتریان خود فراهم نموده است.

ماده ۳ آیین نامه ارز مورد نیاز را اینگونه تشریح کرده است منابع ارزی با رعایت ضوابط بانک مرکزی از محل ارز حاصل از صادرات اعم از کالا و خدمات، سرمایه‌گذاری خارجی با اولویت حمل و نقل عمومی و منابع مورد تایید بانک مرکزی از جمله منابع ارزی با منشا خارجی می‌باشد.

 شرایط فنی واردات خودرو برای عموم مردم 

شرکت کیان خودرو با شناخت کامل از قوانین و مقررات واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) و منابع و دسترسی به منابع خارجی، اقدام به ثبت نام خودروهای کارکرده نموده و این امکان را فراهم ساخته تا هموطنان گرامی اقدام به ثبت نام خودرو کارکرده نمایند.

سن مجاز خودرو برای واردات در VIN خودرو در زمان ورود به کشور بیش از 3 سال و کمتر از 5 سال باشد.

خودروهای مورد نظر شرکت کیان خودرو برای واردات باید بر اساس قانون مورد تایید سازمان ملی ایران و دارای یکی از تاییدیه های«فهرست تایید نوع»، «تاییدیه کلی خودرو روی پلاک شناسایی»، «گواهی منطبق بر استاندارد E-MARK»،«گواهی انطباق عمومی کشورهای حاشیه خلیج فارس (GCC) » یا خودرو از برندهای معتبر اروپایی ژاپنی و کره‌ای باشد. همچنین خودروهای سبک سواری باید منطبق بر استاندارد آلایندگی محیط زیست کشور یعنی یورو 5 و بالاتر باشند.

نحوه ثبت سفارش واردات خودرو از طریق شرکت کیان خودرو

مراحل ثبت سفارش:

  1. مراجعه به سامانه ثبت نام: متقاضیان می‌توانند به صورت حقیقی یا حقوقی از طریق سامانه ثبت نام شرکت کیان خودرو به آدرس kiankhodro.org برای واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) اقدام کنند.
  2. تکمیل و ثبت سفارش: پس از ورود به سامانه، باید فرم ثبت نام را با دقت و به‌طور کامل تکمیل کرده و ارسال کنید. برای پر کردن فرم ثبت نام خودرو وارداتی کارکرده کلیک کنید.
  3. انتظار تماس کارشناسان: اولویت واردات خودرو با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کرده‌اند. کارشناسان شرکت کیان خودرو با متقاضیان تماس گرفته و مراحل بعدی را راهنمایی خواهند کرد.

پس از ثبت سفارش در سامانه واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) شرکت کیان خودرو، این شرکت بر اساس دستورالعمل، ابتدا خودروهای وارداتی خود را منطبق با اخذ تاییدیه تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کرده و مسئولیت حقوقی مرتبط با اصالت و انطباق با ارکان اصلی خودرو، مدارک شناسایی، سوابق اظهار شده، تعمیرات و تصادفات را به اطلاع مشتری می‌رساند.

حجم خودروهای وارداتی زیر 2500 سی‌سی خواهد بود و فرمان در سمت چپ قرار خواهد داشت. در ضمن، خدمات پس از فروش نیز نزد تعمیرات شرکت کیان خودرو می‌باشد.

چرا شرکت کیان خودرو را برای واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) انتخاب کنیم؟

دلایل متعددی برای انتخاب شرکت کیان خودرو جهت واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) وجود دارد:

مجوز رسمی از اتحادیه فروشندگان خودرو

این مجوز نشان‌دهنده فعالیت قانونی و معتبر شرکت کیان خودرو در زمینه واردات خودرو است.

نماینده ویژه انجمن جانبازان کل کشور

کیان خودرو به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش حواله‌های جانبازی در سطح کشور، مورد تایید این انجمن می‌باشد.

سابقه درخشان در واردات خودرو برای جانبازان

این شرکت سابقه و تجربه کافی در زمینه واردات خودرو برای جانبازان معزز را دارد.

دارای دفاتر تجاری در کشورهای امارات، عمان و یک کشور اروپایی

این دفاتر به کیان خودرو امکان دسترسی به منابع و بازارهای مختلف را برای یافتن و واردات خودروهای کارکرده باکیفیت می‌دهند.

سابقه 7 ساله در فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی

این سابقه نشان‌دهنده تخصص و تجربه شرکت کیان خودرو در زمینه واردات و فروش خودرو است.

متقاضیان می‌توانند به راحتی از طریق سامانه خودروهای دست دوم وارداتی کیان خودرو به آدرس kiankhodro.org برای واردات خودرو ثبت نام کنند. همچنین شماره تماس 021-58402 برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات متقاضیان در تمامی مراحل فرآیند واردات خودرو در نظر گرفته شده است.

کارشناسان مجرب شرکت کیان خودرو در تمام مراحل فرآیند واردات خودرو، از انتخاب خودرو تا ترخیص آن از گمرک، به متقاضیان مشاوره و راهنمایی ارائه می‌دهند.

با انتخاب شرکت کیان خودرو برای واردات خودروهای کارکرده (دست دوم)، از تجارب و خدمات تخصصی این شرکت در این زمینه بهره‌مند خواهید شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا