خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی 4 روش تاثیرگذار تبلیغات پیامکی انبوه

رپورتاژ آگهی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در هر کسب و کاری شما نیاز به تهیه پنل پیامکی دارید؛ برای فعال‌سازی پنل پیامکی می‌توانید از طریق شماره 31777200-051 با کارشناسان فروش پیامک آموت تماس بگیرید و علاوه بر فعال‌سازی، در زمینه بهتر اجرا شدن ارسال‌هایتان با همکاران حرفه‌ای ما در این زمینه، به صورت رایگان مشورت بگیرید.

روش‌های موثر برای تبلیغات پیامکی کسب و کارها

اینکه چه روشی در ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است، جواب قطعی ندارد و شما با توجه به مشتریان خود و نوع کسب و کارتان باید به این سوال، پاسخ دهید. اما چهار روش از موثرترین روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی را با هم مرور خواهیم کرد تا با توجه به کسب و کارتان، موثرترین آن‌ها را انتخاب کنید:

ارسال پیامک زنده به روش BTS

BTS مخفف کلمه Base Transceiver Station است و به معنای آنتن‌ها یا دکل‌های مخابراتی می‌باشد؛ در این روش که مبتنی بر مکان است، پیامک به افرادی ارسال می‌شود که از دکل مخابراتی محدوده مدنظر شما، آنتن می‌گیرند. البته که در این روش ارسال، پیام شما فقط به افرادی ارسال می‌شود که خطوط ایرانسل دارند.

نکته قابل ذکر درباره این روش ارسال، این است که بین ساعت 12 تا 2 شب هر 10 روز یا دو هفته یکبار شماره‌ها آپدیت می‌شوند و این یعنی اکثر افرادی که به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود در ساعت 12 تا 2 شب، در محل موردنظر بودند که می‌توان احتمال داد ساکن آن منطقه هستند.

ارسال پیامک به بانک شماره مشتریان

یکی از پربازده‌ترین روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی، استفاده از بانک شماره مشتریان خود کسب و کار است؛ یعنی شما می‌توانید به مرور زمان، شماره افرادی که به شما مراجعه می‌کنند را ذخیره کنید و روی پنل خود بارگذاری کنید؛ هر جشنواره یا مناسبتی را می‌توانید به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کنید. این شیوه اصولا بازخورد بسیار خوبی دارد.

ارسال پیامک به بانک شماره اصناف و مشاغل

گاهی ممکن است در تبلیغات، شما قصد داشته باشید، عده‌ خاصی را مخاطب خود قرار دهید؛ یعنی بخواهید برای تخفیف اول ماه یک فروشگاه زنجیره‌ای، به کارمندان یک شهر یا پیامک ارسال کنید تا اول ماه خریدهایشان را از شما داشته باشند. در چنین موقعیتی بانک شماره اصناف شهرهای مختلف، بهترین انتخاب است که اصولا نتیجه خوبی به همراه دارد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در ارسال پیامک بر اساس کد پستی، شما افرادی را مخاطب خود قرار می‌دهید که هنگام خرید سیم کارت، کد پستی منطقه مدنظر شما را ارائه داده‌اند؛ در این روش که یکی از روش‌های ارسال مبتنی بر مکان است، شما می‌توانید افرادی که ساکن محل مورنظرتان هستند را روی نقشه انتخاب کرده، اپراتور ایرانسل یا همراه اول بودن آن را هم انتخاب کنید و سپس پیامک را ارسال کنید.

جمع‌بندی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در ابتدای امر نیاز به تهیه پنل دارید و سپس طی کردن مراحل ارسال پیام؛ برای فعال‌سازی پنل پیامک آموت و دریافت مشاوره بابت چگونگی ارسال پیامک انبوه، می‌توانید از تجارب همکاران حرفه‌ای ما استفاده کنید یا وارد وب سایت زیر شوید:

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا