خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین خرید برای سرمایه گذاری چیست؟

رپورتاژ آگهی

بهترین خرید برای سرمایه گذاری طلا است یا زمین ؟ زمین بخریم یا آپارتمان آماده یا پیش فروش؟ اصلا آیا سرمایه گذاری روی ملک پیشنهاد خوبی است؟ اگر سردرگم هستید که با دارایی خود چگونه یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور با کمترین نرخ ریسک یا ضرر را انجام دهید، با ما در گروه املاک دیار 22 همراه باشید. در این صفحه یک شیوه سرمایه گذاری مطمئن و سودآور را با شما در میان می‌گذاریم که می‌تواند نه تنها آینده‌ای روشن برای شما به عنوان سرمایه‌گذار به همراه داشته باشد، بلکه تضمینی بابت آینده نسل بعد شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه خرید ملک و طلا برای سرمایه گذاری

اگر در پاسخ به سوال بهترین خرید برای سرمایه گذاری بین خرید طلا و ملک مردد هستید مطالعه این بخش ابهامات زیادی را برای شما از بین خواهد برد.

با هر سرمایه‌ای حتی اندک می‌توان روی خرید طلا سرمایه‌گذاری کرد، اما برای خرید ملک نیاز است تا سرمایه قابل توجه‌تری داشته باشید. پس اگر سرمایه شما اندک است قطع به یقین خرید طلا برای شما پیشنهاد بهتری است؛ اما اگر سرمایه بیشتری دارید بهتر است روی خرید ملک فکر کنید. به عبارتی دیگر می‌توانید سرمایه‌های خورد خود را با خرید طلا از حالت ارزی خارج کرده و پس از جمع شدن سرمایه به میزانی که بشود نسبت به خرید ملک اقدام کرد، سرمایه خود را از طلا به ملک تغییر دهید. چرا؟

1- نوسان بازار طلا نسبت به ملک بیشتر است.

2- بازار ملک سنگین‌تر از بازار طلا دستخوش تغییرات شدید می‌شود.

3- در خرید طلا احتمال اینکه طلای تقلبی خریداری کرده باشید هست.

4- احتمال به سرقت رفتن طلا در پروسه نگهداری آن زیاد است.

5- برای خرید ملک امکان دریافت تسهیلات بانکی وجود دارد اما برای طلا چنین قابلیتی در حال حاضر وجود ندارد.

6- افق زمانی خرید طلا کوتاه مدت اما افق زمانی خرید ملک برای سرمایه گذاری بلندمدت است.

7- امکان کسب درآمد در حین سرمایه گذاری از ملک خریداری شده اگر به صورت مسکونی یا تجاری باشد وجود دارد.

با کمی دقت در 7 نکته فوق چنانچه سرمایه قابل توجهی دارید بدون تردید سرمایه‌گذاری ملکی را به شما توصیه می‌کنیم.

مقایسه خرید زمین یا آپارتمان آماده؟

اگر در پاسخ به سوال بهترین خرید برای سرمایه گذاری بین زمین و آپارتمان آماده مردد هستید این بخش را بخوانید. زمین بخریم بیشتر سود می‌کنیم یا آپارتمان آماده؟ آیا خرید آپارتمان آماده و دردسرهای مستاجر داری سودش به ضرر آن می‌چربد یا همان یک قطعه زمین بخریم و بگذاریم یک گوشه کنار تا در آینده با رشد قیمت آن سود کنیم بهتر است؟ پاسخ به این سوال به تیپ شخصیتی شما به عنوان سرمایه گذار در وهله اول و به میزان سرمایه شما در وهله دوم باز می‌گردد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و مطمئن هستید خرید زمین پیشنهاد ما به شماست. اما باید به این نکته توجه کنید که در خرید زمین یک ماه بعد از خرید به دنبال سود آوری و استعلام قیمت گرفتن از آن نباشید. خرید زمین به درد افرادی می‌خورد که حداقل برای 5 تا 10 سال نیازی به سرمایه‌ای که بابت خرید زمین پرداخت کردند، ندارند. رشد زمین دیرتر از آپارتمان اتفاق می‌افتد اما در بلند مدت قطعا سودآوری چشمگیری دارد.

اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری زود بازده هستید، خرید آپارتمان آماده برای شما بهتر است. حتی اگر از قابلیت رهن و اجاره دادن آن هم استفاده نکنید به علت خرید و فروش راحت‌تر و مشتری بیشتر، آپارتمان آماده نسبت به زمین پول نقد تری است.

خرید آپارتمان آماده یا سرمایه گذاری روی پروژه های در حال ساخت؟

وقتی از سرمایه‌دارها می‌پرسیم بهترین خرید برای سرمایه گذاری چیست بعضی‌ها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی در حال ساخت را توصیه می‌کنند. آن هم به 2 دلیل مهم:

1- در سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال ساخت می‌توانید به نسبت پیشرفت پروژه هزینه پرداخت کنید. به عبارتی دیگر امکان پرداخت وجه به صورت اقساط در این نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد که همین عامل دست شما را برای خرید املاک با متراژ و لوکیشن بهتر باز می‌گذارد.

2- با توجه به اینکه قیمت پروژه های در حال ساخت به ازای هر متر ارزان‌تر از واحدهای آماده است، پس از اتمام پروسه ساخت و ساز و تحویل ملک از تفاوت نرخ ملک ساخته شده و نیمه ساز نیز می‌توانید سود کنید.

چطور ریسک سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت را بپذیرم؟

اگر در زمینه سرمایه‌گذاری در پروژه های نیمه ساز تحقیق کرده باشید قطعا خیلی‌ها شما را از ورود پیدا کردن به این کار منع می‌کنند. آن هم به چند دلیل مهم:

1- امکان متوقف شدن پروژه و عدم عمل پیمانکار به تعهدات زمانی و تحویل با تاخیر بسیار محتمل است.

2- امکان کلاهبرداری بیشتر در خرید پروژه های درحال ساخت نسبت به خرید ملک آماده

3- خیلی از پیمانکاران در ساخت و ساز از آن متریالی که در قرارداد ها منعقد شده استفاده نمی‌کنند و کار تحویلی در بعضی از مواقع شباهتی به تصورات شما ندارد.

برای کاهش ریسک سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت به توصیه‌های زیر توجه کنید:

  • با شرکت‌های ساختمانی معتبر و برند قرارداد مشارکت در ساخت امضا کنید.
  • از دفاتر املاک معتبر مشاوره گرفته و درباره شرکت ساختمانی مورد نظر خوب تحقیق کنید.
  • پروژه‌های اتمام یافته شرکت ساختمانی مورد نظر را از نزدیک بررسی و با خریداران درباره خوش قولی سازنده صحبت کنید.
  • قرارداد حقوقی معتبر ببندید و متناسب با رشد پروژه پرداختی خود را انجام دهید.

اگر قصد دارید در تهران روی پروژه‌های در حال ساخت سرمایه گذاری کنید گروه املاک دیار 22 می‌تواند در زمینه معرفی شرکت‌های ساختمانی معتبر و پروژه‌هایی که سرمایه‌گذاری روی آنها برای شما پر سود است اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد.

خرید سهام پروژه شمشاد پیشنهاد دیار 22 برای سرمایه گذاری در تهران

قابل توجه تهرانی‌هایی که به دنبال یافتن بهترین پاسخ برای سوال بهترین خرید برای سرمایه گذاری هستند، می‌توانید با سرمایه ای کمتر از 1 میلیارد تومان در شمال دریاچه چیتگر در پروژه ساختمانی شمشاد سهیم باشید.

با سرمایه ای حدود 550 میلیون تومان صاحب 100 سهم از یک پروژه ساختمانی معتبر در منطقه 22 تهران شوید و با این سرمایه‌گذاری آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید. ما در گروه املاک دیار 22 در کلیه امور حقوقی و ثبتی در حین معامله شمشاد کنار شما هستیم.

در باب کسب اطمینان بیشتر درباره سرمایه‌گذاری روی پروژه شمشاد خوب است بدانید که خرید و فروش سهام پروژه شمشاد زیر نظر تعاونی کارکنان سازمان جنگلها و مراتع کشور انجام و در دفتر اسناد رسمی از فروشنده اقرارنامه و وکالت نامه رسمی دریافت گردیده و به خریدار تحویل داده می‌شود.

سرمایه گذاری در پروژه شمشاد که یکی از معتبرترین پروژه های در حال ساخت منطقه چیتگر است و مهم‌ترین مزیت خرید سهام آن نسبت به سرمایه‌گذاری روی آپارتمان پیش فروش، قیمت قطعی آن در حین عقد قرارداد است. یعنی وقتی سهام این پروژه را خریداری می‌کنید دیگر در طی پروسه ساخت، نیازی به پرداخت اقساط نیست، به عبارتی دیگر سرمایه شما همان است که هنگام خرید سهم پرداخت کرده‌اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از لوکیشن دقیق پروژه، زمان تحویل، خرید سهام و بازدید از پروژه می‌توانید با مشاوران ما در گروه مشاوران املاک دیار 22 تماس بگیرید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا