خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف خودرو‌های لوکس خارجی در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۲۳ دستگاه خودروی لوکس قاچاق به ارزش چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال با شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی کشف و توقیف شد.

به گزارش سایت همدلی‌زنجان، «سرهنگ بدری با بیان این مطلب، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های لوکس در کشور شدند.

او افزود: با احراز فعالیت مجرمانه این باند در قاچاق، جعل اسناد و مدارک، مراتب شناسایی، دستگیری و توقیف آن در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه تعداد پنج دستگاه خودروی لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده‌های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.

او در ادامه به شناسایی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو خارجی لوکس متعلق به همین باند در تهران و چند استان دیگر اشاره کرد و افزود: با اخذ نیابت قضایی این خودرو‌ها به مقر پلیس امنیت اقتصادی زنجان منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در این ماموریت به دستگیری ۱۶ متهم اشاره کرد و گفت: ارزش خودرو‌های توقیف شده طبق نظر کارشناسان در مجموع بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا