خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دشمن دنبال از بین بردن عفت و حیا در جامعه است»

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز دشمن برای نفوذ در کشور و رسیدن به اهداف شوم خود زنان و دختران جامعه ما را هدف قرار داده است و بدنبال از بین بردن عفت و حیا در جامعه است.

به گزارش سایت خاورستان (خراسان جنوبی)، «حسین طاهری در آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره گوهر فاطمی گفت: براساس آیات و روایات داشتن عفت و حیا بر زن و مرد واجب و پسندیده است اما عفاف و حجاب برای زنان پسندیده تر است چراکه با پوشش کامل و داشتن حیا فرد آراسته تر است.

او افزود: انتظار داشتن حجاب و عفاف بودن از یک خانم در اجتماع بیشتر مورد انتظار و لازم تر است چراکه خداوند برای حفظ صیانت از نگاه های حرام و آلوده و همچنین برای حفظ کرامت و عفت زن داشتن حجاب را برای او لازم دانسته است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز دشمن برای نفوذ در کشور و رسیدن به اهداف شوم خود زنان و دختران جامعه ما را هدف قرار داده است و بدنبال از بین بردن عفت و حیا در جامعه است بنابراین داشتن حجاب و عفاف برای زنان سدی نفوذناپذیر در برابر این هجمه‌ها است‌.

طاهری گفت: نقش زن در تربیت فرزندان و حفظ بنیان خانواده بسیار اهمیت دارد به طوری که قرآن فرموده هیچ موجودی تا این اندازه مقام و اهمیت ندارد.

سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم، با گرامیداشت یاد شهدا و به ویژه شهدای غزه گفت: شهدای غزه امروز مصداق بارز تقابل جبهه حق و باطل‌ هستند برای افرادی که در هجمه رسانه غرب در تغافل بودند‌ و امروز متاسفانه همگان شاهد اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی هستیم و همواره در تاریخ تقابل حق و باطل وجود داشته و دارد.

او ادامه داد: اقدامات بی رحمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی و غرب که ادعای ایجاد دهکده جهانی براساس ارزش های لیبرال دموکراسی و حقوق‌بشری دارد امروز ماهیت این پدیده شوم را همگان به وضوح می بینند، در جنایت هایی که در جنگ سخت در غزه و جنگ نرم در حوزه خانه و خانواده در سایر کشور ها انجام می‌دهند.

سرهنگ هزاری حجاب و عفاف را سدی پولادین در برابر نفوذ و هجمه‌های غربی و استکبار به حریم خانه و خانواده دانست و گفت: امروز ما باید تمامی ابعاد جبهه حق و باطل را در کنار هم ببینیم امروز دشمن سعی دارد با ضربه زدن به مقوله عفاف و حجاب به موفقیت بسیاری دست یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام افزود: امروز اهمیت موضوع حجاب برای غربی ها بیشتر از کشور ما است چون با هدف قرار دادن این‌مهم بدنبال رسیدن به اهداف خود هستند تا با تولیدات خود و پررنگ کردن جاذبه های جنسی به این اهداف شوم برسند.

او اظهار داشت: متأسفانه آن گونه که دشمنان ما برای تخریب مقوله حجاب برنامه ریزی دارند در کشور ما به اهمیت این ارزش پرداخته نشده است و بیشتر برنامه ها به برخی برخوردها و طرح های پیشگیرانه خلاصه شده است.

سرهنگ هزاری به جشنواره گوهر فاطمی اشاره کرد و گفت: متولی این جشنواره معاونت خانواده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام است که از زحمات این بزرگواران در برگزاری این برنامه تشکر می کنم چراکه با اقدامات مهم و موثر خود در راستای این جشنواره جایگاه خراسان جنوبی را در بین نیروهای مسلح در کشور چند مرتبه بالا بردند.

او با اشاره به تقدیر از فعالان جشنواره گوهر فاطمی، گفت: از تولیدات انجام شده در عرصه عفاف و حجاب حمایت خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا