خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امکانات هتل شروود اکسکلوسیو آنتالیا چه هستند؟

رپورتاژ آگهی

رزرو هتل آنتالیا در منطقه‌ای مانند لارا که ساحلی بی‌نظیر دارد و امکانات متعددی در آن وجود دارد، بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. هتل شروود لارا آنتالیا، یکی از هتل های خوب این منطقه است که با اقامت در آن، دسترسی اختصاصی به ساحل لارا خواهید داشت و از خدمات فوق‌العاده آن بهره‌مند خواهید شد. در ادامه مطلب، با این هتل پنج‌ستاره و امکانات متعدد آن بیشتر آشنا می‌شوید.

معرفی هتل شروود اکسکلوسیو آنتالیا

هتل پنج‌ستاره شروود، واقع در منطقه لارا آنتالیا، هتلی با فضای لوکس و مدرن است که بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل با مرکز خرید آنتالیا پرمیوم تنها 2 دقیقه فاصله دارد و برای مسافرانی که به خریدکردن علاقه دارند، بهترین اقامتگاه محسوب می‌شود. ازطرفی، اگر به‌دنبال اقامتگاهی هستید که همه امکانات رفاهی و تفریحی در آن موجود بوده و نیازی به خروج از هتل نداشته باشید نیز این هتل بهترین انتخاب است؛ زیرا انواع امکانات ورزشی، تفریحی و … در آن موجود است.

موقعیت این هتل به‌گونه‌ای است که فاصله چندانی تا ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو و … ندارد؛ درنتیجه، با اقامت در آن می‌توانید به‌راحتی در شهر گردش کنید. ازطرفی، نزدیکی به دریا این امتیاز را دارد که هر زمان از شبانه‌روز به ساحل و دریا دسترسی داشته باشید. همه این موارد در کنار حضور پرسنل خوش‌برخورد و کارآموزده، اقامتی رویایی در آنتالیا را برای شما رقم می‌زنند.

در هتل شروود اکسکلوسیو آنتالیا چه امکاناتی وجود دارد؟

هتل های زیادی در آنتالیا وجود دارند که با در اختیار داشتن پنج‌ستاره، بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند که بدون شک هتل شروود اکسکلوسیو یکی از آن‌ها است. تنوع امکانات و خدمات این هتل، آن‌قدر زیاد است که هرگز از اقامت در آن خسته نخواهید شد. ازجمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات و پذیرایی در هتل شروود اکسکلوسیو

هتل شروود اکسکلوسیو ازنظر کیفیت خدمات در سطح عالی قرار دارد. پذیرش این هتل به‌صورت 24ساعته پاسخ‌گوی مسافران است و در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به کمک کارکنان هتل داشته باشید، در اختیار شما هستند. خدمات پذیرایی و سرویس‌دهی در این هتل با بهترین کیفیت انجام می‌شود. رستوران‌های این هتل زیر نظر ماهرترین سرآشپزهای دنیا اداره شده و خوش‌طعم‌ترین غذاها را سرو می‌کنند. این هتل با در اختیار داشتن 5 رستوران و چندین بار نوشیدنی در نقاط مختلف، دست مسافران را برای انتخاب نوع غذا و نوشیدنی و محل سرو آن باز گذاشته است.

به‌عنوان مسافر این هتل می‌توانید انواع غذاهای محلی ترکی یا ایتالیایی را در رستوران‌های آلاکات امتحان کنید یا از شیرینی‌ها و دسرهای لذیذی که به‌صورت تازه طبخ و سرو می‌شوند، استفاده کنید. بارهای نوشیدنی هتل در تمام طول روز سرویس‌دهی دارند و هر زمان که مایل باشید می‌توانید نوشیدنی‌های لذیذ سرد و گرم را در آن‌ها امتحان کنید.

علاوه‌بر امکانات عمومی که برای بزرگ‌سالان در نظر گرفته شده، این هتل خدمات ویژه‌ای برای کودکان هم دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به منوی مخصوص غذای کودک اشاره کرد؛ همچنین، در این هتل خدمات نگهداری از کودک نیز ارائه می‌شود. این خدمات زیر نظر مربیان حرفه‌ای و در محیطی امن و شاد ارائه می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل شروود اکسکلوسیو

امکانات تفریحی هتل شروود لارا را می‌توان به دو بخش تفریحات روزانه و شبانه تقسیم کرد. تفریحات روزانه مواردی مانند زمین‌های بازی گلف، تنیس، بسکتبال، والیبال و فوتبال، ورزش‌های سالنی مانند بیلیارد، بولینگ، تنیس روی میز، بدن‌سازی و … را شامل می‌شوند. تمام سالن‌های ورزشی و زمین‌های بازی دارای بهترین تجهیزات و امکانات هستند؛ همچنین، این هتل دارای 5 استخر روباز با انواع سرسره‌های آبی و 2 استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان است که در کنار آن‌ها 1 استخر مخصوص کودک هم وجود دارد.

تفریحات شبانه اما شامل رقص و آواز در دیسکو هستند که ورود به آن رایگان است. برنامه‌های نمایشی و آواز در دیسکوی این هتل هر شب برگزار می‌شوند و بهترین هنرمندان و گروه‌های موسیقی ترکی در آن‌ها برنامه اجرا می‌کنند. در داخل دیسکو، یک کافه اختصاصی هم وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شوند. ورود به دیسکو محدودیت سنی داشته و کودکان مجاز به استفاده از آن نیستند.

انواع اتاق‌های هتل شروود اکسکلوسیو لارا

هتل شروود اکسکلوسیو آنتالیا دارای 506 واحد اقامتی شامل سوئیت و اتاق‌های دل‌باز است که منظره روبه‌دریا دارند. تمامی اتاق‌ها از امکاناتی مانند تهویه مطبوع برخوردار بوده و درای بالکنی هستند که می‌توانید چای عصرانه خود را در آن نوش جان کنید. در مینی‌بار اتاق، انواع نوشیدنی‌های گوارا وجود دارند و لوازم‌بهداشتی به تعداد مسافران ساکن در اتاق، به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از:

  • اتاق استاندارد دبل با 1 تخت دبل و چشم‌انداز دریا
  • اتاق استاندارد دبل با 1 تخت دبل
  • اتاق استاندارد توئین با 2 تخت توئین
  • اتاق استاندارد توئین با 2 تخت توئین و چشم‌انداز دریا
  • اتاق استاندارد تریپل با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین
  • اتاق خانوادگی کانکتینگ با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین
  • اتاق خانوادگی لارج با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین
  • اتاق خانوادگی جونیور با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین
  • سوئیت استاندارد با 1 تخت دبل و چشم‌انداز دریا
  • سوئیت اگزکیوتیو با 1 تخت دبل و چشم‌انداز دریا
  • سوئیت دلوکس کینگ با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین (دارای چشم‌انداز دریا و نشیمن مجزا)
  • سوئیت جکوزی سرویس دیاموند با 1 تخت دبل و چشم‌انداز دریا

امکان اضافه‌کردن سرویس مخصوص کودک شامل تخت یا گهواره به اتاق‌ها نیز وجود دارد؛ همچنین، درصورت نیاز می‌توانید برای استفاده از کالسکه کودک درخواست داده و آن را از پذیرش دریافت کنید.

اقامتی رویایی در هتل شروود آنتالیا

در میان انواع هتل های آنتالیا که دارای پنج ستاره و امکانات متنوع هستند، هتل شروود یکی از بهترین‌ها است. تنوع امکانات این هتل بی‌نظیر بوده و کیفیت خدمات آن مثال‌زدنی است. در این هتل، اقامتی رویایی را تجربه خواهید کرد و اطمینان داشته باشید که ارزش هزینه صرف‌شده را دارد. برای رزرو هتل شروود اکسکلوسیو آنتالیا می‌توانید ازطریق سیستم رزرواسیون فلای تودی اقدام کنید. علاوه‌بر رزرو هتل آنتالیا، خرید بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما آنتالیا نیز از فلای تودی امکان‌پذیر است.

5

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا